Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

Arena Genel Sohbet Konusu
#16
(01.09.2015, Saat: 18:45)ImperialGuard link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: O holiday Daggerfall'da da var be khajiit
Daha Daggerfall'ı çok oynamadığım için farkedemedim. Smile O tür özellikler falan varsa baya iyimiş Daggerfall. tes
[+] Khajiit1903 isimli üyenin iletisini 1 üye beğendi
#17
(01.09.2015, Saat: 18:47)Khajiit1903 link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Daha Daggerfall'ı çok oynamadığım için farkedemedim. Smile O tür özellikler falan varsa baya iyimiş Daggerfall. tes
Mesela hep o detayları düşünmüşler.Asil biriyle konuşurken üstten kibar tonu seçersen sana daha iyi bilgi veriyor.Ya da halktan biriyle konuşurken kaba konuşman işe yarıyabiliyor.Tabii sokak ağızı konuşacaksan street wise kibar konulacaksan etiquette skilli lazım.Onlar da zor zor kasılan şeyler.Oyunda milyon tane skill var ve gelişmeleri için onları kullanman lazım.Arena'da skill falan yok,hak getire Big Grin
#18
(01.09.2015, Saat: 18:45)ImperialGuard link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: O holiday Daggerfall'da da var be khajiit.Daggerfall'da da diyalog olayı güzel.Mesela ton seçiyoruz yani kaba normal veya kibar konuşabiliyoruz

Vatansever bak bende onu oynuyorum şu günlerde,yaban domuzu adam bile olabiliyon oyunda Cheesy .Ama Arena'nın o atari vari grafikleri de keyifli gelmiyor değil.Daggerfall'da grafik niyetine anca piksel meme eklemişler.Zindandan dönmüşüz yorgun argın hana gidip dinlenecez,odalarda çıplak kadınlar cık cık cık Big Grin

Grafiklere yavaş yavaş alışmaya çalışıyorum. Ben bu seriyi Skyrim'le tanımıştım, sonra sırayla Oblivion ve Morrowind'i bitirdim, sırada Daggerfall var. Cheesy

Hanlardaki o kadınları geçtim zaten yanlışlıkla yanımda kardeşim varken inventory'de adamın iç donuna tıklamıştım, o da çıkabiliyormuş, neyseki adamın elinde kılıç vardı, malum yeri kapıyordu. Cheesy  Acaba şehirde anadan doğma gezsek npcler tepki veriyor mu? Smile
#19
Yok ya o morrowind'de vardı,sana salak diyorlardı Cheesy Yalnız dikkatimi çekti,git bi giysi dükkanına bak.hep fantazi giysi tasarlamış bethesda.Gerçi rpg oynayanların genelde nerd,geek olduğu göze alınırsa doğru bir yaklaşım Big Grin
#20
Arenada skill falan yok aynen Cheesy Daggerfall diğer oyunlardan daha fazla skilli var.
#21
(01.09.2015, Saat: 19:46)Malkoçoğlu link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arenada skill falan yok aynen Cheesy Daggerfall diğer oyunlardan daha fazla skilli var.
Aynen adamlar gitmiş tırmanmanın, yüzmenin, koşmanın, skillerini yapmış. Big Grin
#22
(01.09.2015, Saat: 13:39)vatansever link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Aslında bak hanlar güvenli noktalar, gece vakti böyle bir handan çok uzaklaşmadan etrafta elemanları kesip can azalınca hana kaçılabilir. Sonra sabahı bekleyip toplanan itemlar satılır, böyle böyle level de atlanır.
Basiti var hocam.Öncelikle şehirdeki evlerden birinin kapısını kırarak yada lockpick(pickpocket seçeneğini seçip kapıya basınca oluyor) yaparak içine giriyorsun(Bu arada başarısız olunca gardiyanlar başına toplanıyor ve seni hapse atmayıp direkt saldırıp öldürmeye çalışıyorlar,onun için save almak lazım suç işleyeceğiniz zaman)Sonra evin içindeyken uyumak lazım(Uyurken yatakta falan uyumayın evin zemininde uyuyun ki düşman saldırsın).Ki uyuyamıyorsunuz ve yaratıklar spawn olup size saldırıyor.Sürekli uyumaya çalışarak düşman spawn ettirip level atlayabilirsiniz.Eğer canınız azsa dışarı çıkmaya gerek yok,gidin evin içindeki zeminden yüksek yerlerin üstünde yada yataklarda uyuyun,iyileşip tekrar zeminde uyumaya çalışarak yaratık kesmeye devam edin

Bu arada bu konu ve Daggerfall konusuna ekran görüntülerimi atıcam yakında,sizde paylaşın beyler
#23
(02.09.2015, Saat: 16:22)ImperialGuard link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Basiti var hocam.Öncelikle şehirdeki evlerden birinin kapısını kırarak yada lockpick(pickpocket seçeneğini seçip kapıya basınca oluyor) yaparak içine giriyorsun(Bu arada başarısız olunca gardiyanlar başına toplanıyor ve seni hapse atmayıp direkt saldırıp öldürmeye çalışıyorlar,onun için save almak lazım suç işleyeceğiniz zaman)Sonra evin içindeyken uyumak lazım(Uyurken yatakta falan uyumayın evin zemininde uyuyun ki düşman saldırsın).Ki uyuyamıyorsunuz ve yaratıklar spawn olup size saldırıyor.Sürekli uyumaya çalışarak düşman spawn ettirip level atlayabilirsiniz.Eğer canınız azsa dışarı çıkmaya gerek yok,gidin evin içindeki zeminden yüksek yerlerin üstünde yada yataklarda uyuyun,iyileşip tekrar zeminde uyumaya çalışarak yaratık kesmeye devam edin

Bu arada bu konu ve Daggerfall konusuna ekran görüntülerimi atıcam yakında,sizde paylaşın beyler
Çok güzel taktikmiş ama ya ölürsek Cheesy.
#24
Ee işte canın azalınca yatakta yada yüksek bi yerde uyuyacan canın artacak.Arada da save alıcan Undecided
#25
(02.09.2015, Saat: 16:30)ImperialGuard link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ee işte canın azalınca yatakta yada yüksek bi yerde uyuyacan canın artacak.Arada da save alıcan Undecided
Çok mantıklı ama çok yaparsan hileye girer 2-3 (bence) geliştirme için gerekli ama Cheesy.
#26
(02.09.2015, Saat: 16:22)ImperialGuard link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Basiti var hocam.Öncelikle şehirdeki evlerden birinin kapısını kırarak yada lockpick(pickpocket seçeneğini seçip kapıya basınca oluyor) yaparak içine giriyorsun(Bu arada başarısız olunca gardiyanlar başına toplanıyor ve seni hapse atmayıp direkt saldırıp öldürmeye çalışıyorlar,onun için save almak lazım suç işleyeceğiniz zaman)Sonra evin içindeyken uyumak lazım(Uyurken yatakta falan uyumayın evin zemininde uyuyun ki düşman saldırsın).Ki uyuyamıyorsunuz ve yaratıklar spawn olup size saldırıyor.Sürekli uyumaya çalışarak düşman spawn ettirip level atlayabilirsiniz.Eğer canınız azsa dışarı çıkmaya gerek yok,gidin evin içindeki zeminden yüksek yerlerin üstünde yada yataklarda uyuyun,iyileşip tekrar zeminde uyumaya çalışarak yaratık kesmeye devam edin

Bu arada bu konu ve Daggerfall konusuna ekran görüntülerimi atıcam yakında,sizde paylaşın beyler
Bu taktiği hep kullanıyorum ben. Big Grin
#27
(02.09.2015, Saat: 16:30)ImperialGuard link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ee işte canın azalınca yatakta yada yüksek bi yerde uyuyacan canın artacak.Arada da save alıcan Undecided
Bu arada taktik senin mi,İnternetten mi aldın?
#28
Arena steam de mevcutmu hiç bakmadım da
#29
(02.09.2015, Saat: 19:23)Magnus link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arena steam de mevcutmu hiç bakmadım da

Arena ve Daggerfall TES'in sitesinden indirebiliyorsun. Bedava. Ayrıca Dos-Box ile çalışıyor.
#30
DesBox nedir