Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

Büyücüm var ama çok güçsüz
#1
Merhaba arkadaşlar bu siteye yeni katıldım.Benim bir sorum olucak ben karakter buildlerinde battle mage gördüm hoşuma gitti gerçekten onu yapayım dedim ama beceremedim galiba levelim 24 falan iyi güzel büyülerim var seviyeleri kalfa usta üstat falan onuda anlamış değilim zatende neyse ben çoğu kişiden 3-4 yiyorum mesela hayvanlardan ayılardan falan ama büyü yapıyorum hiç bir işe yaramıyor halbuki seviyeleride yüksek niye böyle oluyor anlamıyorum ve arkadaşlar biri bana çırak kalfa usta üstat seviyelerini açıklayabilir mi ?
#2
Mage zordur genelde warrior oluyor herkes Cheesy
#3
Başkalaşım kasman lazım.
#4
Normal. Skyrim'de asıl olması gereken zorluk bu. Fakat smithing+enchanting kombosunun op olması ve silahların 500 atağa çıkabilmesi nedeniyle melee karakterler daha ağır basıyor. Büyücüysen oyundaki tek görevin işlevselliğin. Paralyze tipi büyüler yani. Yoksa melee karakterler 500 500 geçirirken sen 70 70 üstelik magicka sıkıntısıyla vuracaksın.
#5
(06.08.2015, Saat: 01:52)Bilinmiyor link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Normal. Skyrim'de asıl olması gereken zorluk bu. Fakat smithing+enchanting kombosunun op olması ve silahların 500 atağa çıkabilmesi nedeniyle melee karakterler daha ağır basıyor. Büyücüysen oyundaki tek görevin işlevselliğin. Paralyze tipi büyüler yani. Yoksa melee karakterler 500 500 geçirirken sen 70 70 üstelik magicka sıkıntısıyla vuracaksın.

Bence büyücüler savaşçılardan daha güçlü tamam bir büyücü karakter geliştirmek belki 2-3 kat daha zordur savaşçıya göre ama adam gibi geliştirirsen bence savaşçılar kesemez büyücüyü 10 kere öldüğümü biliyorum üstat ölüçağıranlar yüzünden Cheesy
#6
sana tavsiyem eğer illa büyücü olmak istiyorsan ( ki ben şu an açtığım karakterden yola çıkarak söylüyorum ) ilk yapman gereken şey başkalaşım ve yıkım kasmak olmalı ayrıca bol bol efsun iksiri olsun yanında zaten battle mage olacağın için zırhtı falan filan fazla ihtiyacın olmayacak. o yüzden de full sağlık ve efsuna bas gelen levelleri.
#7
(06.08.2015, Saat: 01:59)DRAGGUR22 link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bence büyücüler savaşçılardan daha güçlü tamam bir büyücü karakter geliştirmek belki 2-3 kat daha zordur savaşçıya göre ama adam gibi geliştirirsen bence savaşçılar kesemez büyücüyü 10 kere öldüğümü biliyorum üstat ölüçağıranlar yüzünden Cheesy

Üstat ölüçağıranların ölüleriyle uğraşıyorsun, yani herif gidip başka bir ölüçağıran diriltmiyor mevzu yine savaşçılar arasında oluyor.
#8
Bu arada söleyeyim oyun sonu en zorlanan karakter warriordur. Smile Yanınıza yoldaş almamışsanız hele.
#9
Teşşekkür ederim arkadaşlar şu seviye mevzusunuda açıklar mısınız mesela fire büyüsünün kalfası ustası falan.
#10
Savaşa ne gerek var ya ? Ol bir assassin kafana bak adam seni görmeden onu parçalarına ayır olay budur. Şaka maka bence Skyrim'de Mage olmak biraz zor biraz da eksik. Yani skyrim'de ki büyüler bana yetersiz gibi geliyor.O yüzden ben Apocalypse ve ya Midas modlarını yüklüyorum ama yine de Skyrim'de büyücüden zevk almadım.