Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

Guild Trader'da item satmak.
#1
Arkadaşlar yeni başladım, 18 level bir healer dunmer'ım ve DLC sahibi değilim. Elder Scrolls geçmişi olmayan arkadaşım ile Main Quest, Dungeon takılıyoruz ve bir boss'tan bir staff düştü ve bunun guild trader'da diğer staff'lara kıyasla fiyatının merchant'a sattığımdan çok daha fazla olduğunu düşünüyorum, paha biçilebilecek fiyatı ve genel olarak guild trader'lar hakkında bilgi alabilir miyim?

Aynı zamanda patriotic temalı olmayan guild'lere davetinizi kabul edebiliriz Smile
 
resim

Ön izlemeyi göremeyenler için direkt link: https://i.hizliresim.com/D7R83m.png

Edit: Hızlıresim'e erişimi olmayanlar için: http://prntscr.com/i3ykuh
#2
Hayallerini kırmak istemem ama bu item para etmez. Ve kimse de almaz. O yüzden merchanta satman en iyisi olur Smile
#3
Çoğu item'ın statları seviyelerine göre hemen hemen aynı, bu oyunda rare şeyler yok mu? Sadece 3-5 kişinin elinde olan, fark yaratan silahlar?
#4
(22.01.2018, Saat: 23:01)liftmyspirithigher Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çoğu item'ın statları seviyelerine göre hemen hemen aynı, bu oyunda rare şeyler yok mu? Sadece 3-5 kişinin elinde olan, fark yaratan silahlar?

Ona yakın bir şey var ama o da öyle inanılmaz nadir değil . Maelstrom silahları dediğimiz silahlar . Oyundaki bütün DPS oyuncularının sahip olması gereken itemlar . Maelstrom Arena diye bir DLC arenasından düşüyor . Onları da trade yapamıyorsun zaten . Onun dışında trial dropları var . Onlar da Transmute sistemi sayesinde çok bir nadirliği olmayan itemlar artık . Oyunda sadece birkaç kişinin elinde bulunan item diye bir şey neredeyse yok . Bazı Housing eşyaları var , onlar da öyle 2-3 kişide bulunuyor denemez . Evine süs olarak koyabildiğin çakma Elder Scroll var mesela . O baya pahalıydı bi ara , şimdi ne kadar fiyatı bilmiyorum . Bir de random bir şekilde düşen Aether Cipher mı ne öyle bir item var . Bu itemın değeri hiçbir şeyle kıyaslanamaz . Düşüreni ne duydum , ne gördüm . 3 milyar gold mu neydi , absürd bi fiyatı var diye duydum , satıldığını da görmedim yani , o kadar nadir . Çok da bir işe yaradığı yok hani , experience potion yapmaya yarıyor sadece ^^