Konuyu Okuyanlar:

Gypsy Eyes Caravan - Türkçe Çeviri
#1
Mod Hakkında

Markarth ahırı yakınlarında Skyrim tarzında bir karavan bulunuyor.Karavanda yok yok tezgahlar, variller, sandıklar, askılar. ...vs.
Depolama eşyalarının en iyi özelliği otomatik sıralanabilir olması mesela iksir deposuna gidip otomatik sırala dediğimizde elimizde bulunan iksirleri kendisi yerleştiriyor.
Her ürünün kendine ait yeri var yani kategorilenmiş......Ağır silah, hafif silah, ağır zırh, hafif zırh, ok askısı, ruh cevherleri, iksirler, zehirler, ciğ gıda, pişmiş gıda, eski notlar, ilginç notlar ve dahası.
Karavanın iki yanında bulunan kurula bilinir çadırlarda da yok yok bileytaşı, 2 hazır yatak, demirci ürünleri varili, ocak, deri tezgahı, vs..s..s.
Karavanı sürücü koltuğundan yada at sırtından sürebilirsiniz. yada siz yürüyün at takip etsin.
Karavanla ilgili daha fazla özellik var ve ben bu özellikleri modda bulunan kitaba aktardım kitabın kendiside modu anlatıyordu zaten uzun uzun yazdım burayı kalabalık etmeyelim.
Modun mükemmel olması için şiddetle önerebileceğim bir mod var .

İçeriği GösterSpoiler:

Bu modu önermemin sebebi alttaki videodaki Çevirdiğim modun tanıtımında mevcur.

Modları kurdum herhangi bir sorun yok.

Önemli

Karavanı Markarth ahırına gidip keşfediyoruz.4.000 altını verip karavanı satın alıyoruz.Karavanın kapısının önüne gidip sol taraftaki düğmeye BİR defa basıp bekliyoruz kapı açılınca karavana girip Kitap bloğunu buluyoruz[hemen karrşıda} kitap bloğunun içindeki çingene gözlü karavan seyahat rehberi adlı kitabı alıp okuyoruz .
Karavanı satın aldıktan sonra save dosyanızı yedekleyin ve karavanı korkusuzca karıştırın keşfedin öğrenin.

Modun Orjinali
İçeriği GösterSpoiler:

Türkçe çeviri

mod 591 satırlık esp dosyası içeriyor.bir iki çeviri hatası olabilir farkederseniz yanıt gönderirsiniz.
#2
Daha önceden aynı konuyu açtığını görmüştüm
#3
(06.09.2015, Saat: 16:22)DRAGGUR22 link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Daha önceden aynı konuyu açtığını görmüştüm

#4
(06.09.2015, Saat: 16:32)meliharaman link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çevireceğiniz Modlar bölümünde modun çevirisine başlıcağımı mod hakkında bilgisi olanların yanıt vermesi ile ilgili konu açmıştım ben modu çevirdim o konu hala orda duruyor.galiba o konudan bahsediyosun

O konunun içeriğiyle bunun birebir aynı olması dikkatimi çekti sadece
#5
#6
(06.09.2015, Saat: 17:35)WBoss link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: mod cok güzelde arabanın cok feci bugları var mesela arabadayken normal fast travel yapınca araba kayboluyo eski saveden devam ettim ama yapacak birsey yok

Bug değil aslında kitabı oku anlarsın.Konum belirtmen gerek öyle heryere koca karavanla gidemezsin yada ata takip komutu ver seni takip etsin save dosyanı yedekle baya kurcala karavanı kitabı felan oku ben 2 gündür kullanıyorum öğrendikten sonra sorun çıkmıyor..

Güncellendi [time]1441551110[/time]
Modu kurmamın sebebi yapacak büyük görev kalmadı günlüktede görev az o yüzden oyun rp tarzı oynuyorum hanlarda felan konaklıyorum karavanı kurup skyrim kitaplarını felan okuyorum
Bir sürü rp modu var uyku, susama, acıkma tarzında karavanla birleşince müthiş oyun oluyor.
#7
Eline sağlık kardeşim çok yardımcı oldu