Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

Oblivion (Soru-Cevap Başlığı)
(18.08.2017, Saat: 15:49)Pandaroshttps://i.hizliresim.com/9djlk5.jpg Adlı Kullanıcıdan Alıntı: gördüğünüz gibi görevde öğlenleyin yeşil imparator yolunda olmam gerektiği yazıyor gidiyorum fakat ne yapacağımı anlamadım.Yardımlarınızı bekliyorum.

Hocam oraya oglen saat 12de varman lazim duvardan bir harita cikiyor.
arkadaşlar oyunda yeniyim.Her itemde 4 simge var dayanıklılık,zırh ve ağırlık.Birde insan kafası simgesi var fakat onun anlamı nedir?Bilgilendirirmisiniz?Teşekkürler.
(23.08.2017, Saat: 16:59)Pandaros Adlı Kullanıcıdan Alıntı: arkadaşlar oyunda yeniyim.Her itemde 4 simge var dayanıklılık,zırh ve ağırlık.Birde insan kafası simgesi var fakat onun anlamı nedir?Bilgilendirirmisiniz?Teşekkürler.

Eğer bu [Resim: WQ5AvN.png] simgeden bahsediyorsan, onlar altın hocam. Cheesy
Eğer eşyanın yanındaysa, o eşyanın değerini belirtiyor.

3500 [Resim: Pr94gv.png]  gösteriyor diyelim, o eşya 3500 altın ediyor demektir.
(Tabii eşyayı sattığında alacağın para miktarını Mercantile yeteneğin belirliyor.)
oyunun başında bir kaleye girdim ve gorünmez fare, kurt gibi hayvanlarla karşılaştım. Random vurarak öldürdüm. Normal mi yoksa bug mı
(29.08.2017, Saat: 19:42)Eluveitie Adlı Kullanıcıdan Alıntı: oyunun başında bir kaleye girdim ve gorünmez fare, kurt gibi hayvanlarla karşılaştım. Random vurarak öldürdüm. Normal mi yoksa bug mı
Quest var, o kale yakınında bi köy var oraya gidin. Köydeki npc lerde görünmez. Spoiler vermeyeyim.

ASUS_Z00ED cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Arkadaşlar bir görevde takılı kaldım ne yaptıysam olmadı: Biliyorsunuz ki Büyücü Loncasına üye almak için bütün şubelerden tavsiyename almanız lazım. Ben hepsinin görevini yaptım hepsinden tavsiyename aldım, Teekeeus hariç. Görevini yaptığım halde tavsiyename alamadım Dağın parmakları kitabını istedi aldım getirdim öyle kaldı ben de Verona'ya gittim kitabı çalmamı istedi Dağın Parmakları Bölüm 2 de sizden taşa kıvılcım atmanızı istiyor ama ben atınca bir şey olmuyor youtube'da adam benim yaptığımın aynısını yapıyor görev tamamlanıyor . Acaba ben mi bir şeyi yanlış yaptım yoksa bug falan mı var?
Hocam o görev biraz buglu bende yaptım ama alengirliydi biraz

SM-J710F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(11.09.2017, Saat: 18:07)TES Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam o görev biraz buglu bende yaptım ama alengirliydi biraz

SM-J710F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hocam görevi nasıl geçtiniz hatırlayan varsa anlatabilir mi?
Hocam bilen biri illa çıkacaktır ben tam hatırlamıyorum ama ben ilk önce guild masterına uymuştum sonra o argonyalıdan çaldım kitabı bayağı karıştırmıştım işleri ama bir şekilde almıştım o öneriyi unofficial patch kur bi birde öyle dene ama dediğim gibi yarım yarım hatırlıyorum görevi.

SM-J710F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(11.09.2017, Saat: 20:51)TES Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam bilen biri illa çıkacaktır  ben tam hatırlamıyorum ama ben ilk önce guild masterına uymuştum sonra o argonyalıdan çaldım kitabı bayağı karıştırmıştım işleri ama bir şekilde almıştım o öneriyi unofficial patch kur bi birde öyle dene ama dediğim gibi yarım yarım hatırlıyorum görevi.

SM-J710F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Anladım hocam yine de saolun. Bilen birinin önerisini bekliyorum. kahve
Ben yeniyim burada arkadaşlar Oblivion Türkçe yama konusundan geliyorum oraya da yazdım buraya da ekleyeyim:
Oyunun açılış videosunda sanırım altyazı yok gibi bir şeydi anlayamadım. Oyuna "new game" dediğimizde ilk açılışta bir adam konuşuyor o videoda Ingilizce veya Türkçe hiç altyazı çıkmadı. Bethesda izin vermediği oyunun exe'sine gömdüğü bir şeyse doğal olarak çeviri eklenmemiştir haklısınız, fakat oyuna ilk giriş anımız bu ve Oblivion'a başlarken çok önemliydi sanki orada anlatılanlar ne söyleniyor çok merak ettim bir Türkçe kaynak var mıdır Oblivion açılış videosunda ne anlatılıyor acaba?.
(29.10.2017, Saat: 10:46)Hakanas Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ben yeniyim burada arkadaşlar Oblivion Türkçe yama konusundan geliyorum oraya da yazdım buraya da ekleyeyim:
Oyunun açılış videosunda sanırım altyazı yok gibi bir şeydi anlayamadım. Oyuna "new game" dediğimizde ilk açılışta bir adam konuşuyor o videoda Ingilizce veya Türkçe hiç altyazı çıkmadı. Bethesda izin vermediği oyunun exe'sine gömdüğü bir şeyse doğal olarak çeviri eklenmemiştir haklısınız, fakat oyuna ilk giriş anımız bu ve Oblivion'a başlarken çok önemliydi sanki orada anlatılanlar ne söyleniyor çok merak ettim bir Türkçe kaynak var mıdır Oblivion açılış videosunda ne anlatılıyor acaba?.

Söylenen sözler: "I was born 87 years ago. For 65 years I've ruled as Tamriel's Emperor. But for all these years I have never been the ruler of my own dreams. I have seen the Gates of Oblivion, beyond which no waking eye may see. Behold, in Darkness a Doom sweeps the land. This is the 27th of Last Seed; the Year of Akatosh 433. These are the closing days of the 3rd Era, and the final hours of my life."
Türkçesi: ''Ben 87 yıl önce doğdum. 65 yıldır Tamriel'in İmparatoruyum. Ama bütün bu yıllar boyunca hiç kendi rüyalarımın hükümdarı olmadım. Açık hiçbir gözün göremeyeceği Oblivion'un kapılarını gördüm. Karanlık diyara hakim. Tarih Last Seed'in 27'si.Yıl 433. 3. çağın son günleri, ve benim hayatımın son saatler.
[+] kaja isimli üyenin iletisini 1 üye beğendi
(29.10.2017, Saat: 10:46)Hakanas Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ben yeniyim burada arkadaşlar Oblivion Türkçe yama konusundan geliyorum oraya da yazdım buraya da ekleyeyim:
Oyunun açılış videosunda sanırım altyazı yok gibi bir şeydi anlayamadım. Oyuna "new game" dediğimizde ilk açılışta bir adam konuşuyor o videoda Ingilizce veya Türkçe hiç altyazı çıkmadı. Bethesda izin vermediği oyunun exe'sine gömdüğü bir şeyse doğal olarak çeviri eklenmemiştir haklısınız, fakat oyuna ilk giriş anımız bu ve Oblivion'a başlarken çok önemliydi sanki orada anlatılanlar ne söyleniyor çok merak ettim bir Türkçe kaynak var mıdır Oblivion açılış videosunda ne anlatılıyor acaba?.

Video'daki kişi Tamriel'in imparatoru bilmemkaçıncı Uriel Septim. Bu adam rüyasında Oblivion Kapılarının içinde yaşadıkları dünyaya açılacağını ve dünyanın istila edileceğini görüyor. Oblivion dediğimiz yer Elder Scrolls evreninin cehennemi, ama tam olarak değil. Ölülerin cezalandırıldığı bir ahiret tasviri değil bu. Yalnızca çoğunlukla iç karartırıcı, daedra dediğimiz oyun evreninin şeytanlarının yaşadığı yer. Uriel Septim işte bunları, bir de yakında öleceğini rüyasında görmüş. Giriş videosu olmasa da çok bir şey farketmezmiş, dediği her bilgiye oyun içinde de kolayca erişilebiliyor zaten. Dramatik etki yapmışlar işte, hem oyun başında İmparatorluk Şehri'nin etrafında bir tur attırıp manzarayla beraber oyunun grafiksel yeteneklerini de bir gösterelim demişler.
[+] vatansever isimli üyenin iletisini 2 üye beğendi
@kaja
@vatansever


İyi oldu böyle öğrenmek teşekkürler bu bilgilendirmeniz için. Aslında bu Elder Scrolls evrenine pek yabancı sayılmam, (önceki oyunları hiç oynamadım) Skyrim'de 500-600 saat geçirmiş birisi olarak serinin önceki oyunlarına ait bazı özel isimlerden (kişi, yer, bölge vb) haberim var da işte Oblivion açılış videosudur önemli şeylerdir diye sorayım dedim eksik olmayın yazmışsınız siz de.
Bu oyundaki Kilit açma olayı nedir arkadaşlar?. Oyunun ilk dakikalarındayım kalenin altında sağı-solu loot'lamakla uğraşıyorum (deli loot'çuyumdur huyum kurusun Fallout, Witcher, Skyrim'den alışkanlık yapmış işte) bir sandık çıktı orada kilit mekanizmasını çözemedim, mouse'u yukarı yapınca kilit dilini üste itiyor mouse'u sağa-sola o tarafa diğer kilit diline ilerliyor mouse hassasiyetinde midir nedir tutturamıyorsun çoğu zaman anlayamadım.

Bu oyunun Türkçe yaması gerçekten güzel olmuş yapanların ellerine gözlerine sağlık fakat nedense Tab tuşuyla baktığımız Envanterimizde açıklamalarda vb çoğu yer yarı Ingilizce kalmış, mesela 'one hand' yazıyor diğer kısmı Türkçe böyle yarı Türkçe yarı Ingilizce kelimeler ekler vs karşılaşmak hoş olmadı.