Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

Anket Başlığı: Seçiminiz
Anket kapatılmıştır.
PES
11.11%
1 11.11%
FIFA
88.89%
8 88.89%
Katılımcı sayısı: 9 100%
* Siz bu anket için oy kullanmışsınız. [Anket Sonuçlarını Göster]

Pes mi? Fifa mı?
#1
Evet arkadaşlar soruyorum Pes mi daha iyi yoksa Fifa mı?  benim tercihim Fifa sizin ki nedir?


    

Not: Yöneticilerden ricam anket ekleyebilirler mi? ben ekleyemedim.Sad
#2
Topu ayağına alıp ortalığı birbirine katmak istiyorsan PES,
Takım oyunu arıyorsan FİFA,

PES'de iyi bir oyuncu ile (eğer sen de iyi bir oyuncu isen) tek başına kaleye gidebiliyorsun.
FiFA'da öyle değil, pas atmadan olmuyor. Takım oyunu yapman gerek,

Ben en son PES 2009 ve FİFA 2009'u oynadım. Yorumlarımın sağlığından ben de şüphe ediyorum yani şimdi durumlar tamamen farklı olabilir.  Cheesy
#3
(12.08.2014, Saat: 04:08)Beyaz link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Topu ayağına alıp ortalığı birbirine katmak istiyorsan PES,
Takım oyunu arıyorsan FİFA,

PES'de iyi bir oyuncu ile (eğer sen de iyi bir oyuncu isen) tek başına kaleye gidebiliyorsun.
FiFA'da öyle değil, pas atmadan olmuyor. Takım oyunu yapman gerek,

Ben en son PES 2009 ve FİFA 2009'u oynadım. Yorumlarımın sağlığından ben de şüphe ediyorum yani şimdi durumlar tamamen farklı olabilir.  Cheesy

İşte bende bu yüzden fifa diyorum casillasla pes 13'te gol atmışlığım var ama fifa öyle değil. Pes'deki futbolcular maçta olduğundan bile haberi yok ama fifa ....
#4
Gerek Master(Ana) Lig gerekse de oyun dinamiği bakımından kesinlikle Fifa. Ben Pes oyuncusuydum ama fifa oynayınca beni daha sardı
#5
Yahu futbol oyununun mantığı nedir ? Hani Skyrim'dekileri gerçek hayatta yapma şansımız yok diye oynuyoruz ama halısaha, mahalle maçı diye bir şey var ? Ayriyeten zevksiz oluyor futbol oyunları inin aşşaa 2 top tekmeleyin.
#6
(13.08.2014, Saat: 23:39)Greed date Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yahu futbol oyununun mantığı nedir ? Hani Skyrim'dekileri gerçek hayatta yapma şansımız yok diye oynuyoruz ama halısaha, mahalle maçı diye bir şey var ? Ayriyeten zevksiz oluyor futbol oyunları inin aşşaa 2 top tekmeleyin.



God 
Ben de hiç zevk falan almıyorum. Ara sıra arkadaşlarımla oynarsam, o kadar...
#7
Ben hala Real Soccer diyorum.
#8
Anketi ekledim. Ben Solitaire diyorum.
#9
(14.08.2014, Saat: 00:03)vatansever date Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ben hala Real Soccer diyorum.

Ne olduğunu bilmiyorum ama isminden yorum yapmam gerekirse dandik bir Android oyunu olduğunu söyleyebilirim. :düşün
#10
Yok la, atari oyunu değil miydi? Hatırlamadım şimdi.:düşün