Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

Skyrim gölge sorunu
#1
Arkadaşlar oyundaki sabit cisimlerin özellikle sabitken karakterlerin üzerindeki gölgeler sürekli hareketli bir şekilde anlamsız şekiller alıyor bunun bir çözümü varmıdır yardımlarınız için teşekkürler.
#2
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/27418/?

Bunun gibi bir şey mi?
#3
Mertusta'nın dediği olmazsa bir de Skyrimprefers dosyasını sil. (Bundan emin değilim o yüzden Skyrimprefers'in yedeğini al.)
#4
(24.09.2014, Saat: 07:58)mertusta link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/27418/?

Bunun gibi bir şey mi?
buna benzer ama sorunumu cözmedi hala sabitken karakterimin üstundeki golgeler anlamsız bır hal alıyor. kayıp kayıp duruyorlar. rey arkadasım SkyrimPrefs.ini dosyasından bahsediyorsan bu dosyayı silmek anlamsız cunku oyun ayarlarını barındırıyor. konu güncel arkadaslar.
#5
O yüzden sil diyorum. Dostum SkyrimPrefers dosyasını silmek oyunun texture dosyalarına reset atmak gibi bir şey oluyor. Texture modlarıda otomatik kuruyor kendini ama senin düşüncen ben sadece söyledim ister yap ister yapma.
#6
(24.09.2014, Saat: 15:51)rey link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: O yüzden sil diyorum. Dostum SkyrimPrefers dosyasını silmek oyunun texture dosyalarına reset atmak gibi bir şey oluyor. Texture modlarıda otomatik kuruyor kendini ama senin düşüncen ben sadece söyledim ister yap ister yapma.
sorunu kısmen çözdüm. eskisi gibi gölgeler sabitken hareket etmiyor. aynı sorunu yaşayan arkadaşlar gölge kalitesini nasıl kullanıyorsa  (low-medium-high) sistemine göre asağıdaki kodlarla ayar çekebilirler.

LOW SHADOW DRAW DISTANCE\HIGH SHARPNESS, MAX FOV UP TO 98 (by defosh369):
iBlurDeferredShadowMask=20
fInteriorShadowDistance=2000.0000
fShadowDistance=2000.0000
iShadowMapResolution‌Secondary=2048
iShadowMapResolution‌Primary=2048
fShadowLODStartFade=200.0000
iShadowMode=4
bTreesReceiveShadows=1
bDrawLandShadows=0
bShadowMaskZPrepass=1
iShadowMapResolution=2048
fShadowBiasScale=0.2400
iShadowMaskQuarter=4
iShadowFilter=4

MEDIUM SHADOW DRAW DISTANCE\MEDIUM SHARPNESS, MAX FOV UP TO 80 (by defosh369):
iBlurDeferredShadowMask=10
fInteriorShadowDistance=2000.0000
fShadowDistance=2800.0000
iShadowMapResolution‌Secondary=2048
iShadowMapResolution‌Primary=2048
fShadowLODStartFade=200.0000
iShadowMode=4
bTreesReceiveShadows=1
bDrawLandShadows=0
bShadowMaskZPrepass=1
iShadowMapResolution=2048
fShadowBiasScale=0.3500
iShadowMaskQuarter=4
iShadowFilter=4

MEDIUM SHADOW DRAW DISTANCE\MEDIUM SHARPNESS, MAX FOV UP TO 72 (by defosh369, recommended setting when you didn't change game field of view):
iBlurDeferredShadowMask=10
fInteriorShadowDistance=2000.0000
fShadowDistance=3200.0000
iShadowMapResolution‌Secondary=2048
iShadowMapResolution‌Primary=2048
iShadowSplitCount=3
fShadowLODStartFade=200.0000
iShadowMode=3
bTreesReceiveShadows=1
bDrawLandShadows=0
bShadowMaskZPrepass=1
iShadowMapResolution=2048
fShadowBiasScale=0.3500
iShadowMaskQuarter=4
iShadowFilter=4