Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

Skyrim uzaktakileri gösterme ayarı hangisi ?
#1
Arkadaşlar sistemim dolayısıyla tüm ayarları kapatıp lowa aldım.Ama bi ayarı kapamışım,öyle bi kapamışım ki göremiyorum Cheesy Düşman gösteriyor oklucam adamı ama adam yok ortalıkta dibine kadar gitmem gerekiyor görmek için.Hangi ayarı açmalıyım böyle olmaması için ?
#2
Skyrim options'da advanced sekmesinde view distance var onları yükselt
#3
(15.08.2015, Saat: 19:10)Weltkrieg link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Skyrim options'da advanced sekmesinde view distance var onları yükselt

Bu yeter mi ?

resim
#4
Fade'leri Fulleyip Antialasing'i off yapmanı öneririm. En çok zorlayan özellik odur.
#5
(15.08.2015, Saat: 19:20)Lorkand link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Fade'leri Fulleyip Antialasing'i off yapmanı öneririm. En çok zorlayan özellik odur.

O antialising aslında 0dı da yanlışıkla default'a bastım onu sıfır say.40FPS alıyorum Cheesy

edit:Ayrıntısıyla yazarsak açık alanda 50FPS Kapalı alanlarda 21-30 FPS
#6
Sorun çözüldü mü ?
#7
(15.08.2015, Saat: 19:30)Grogi link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sorun çözüldü mü ?

Hayır soruma cevap alamadım daha.(Attığım resimden bahsediyorum zaten sorunum çözülse konu çözüldü'ye basardım.)
#8
(15.08.2015, Saat: 19:38)SHYAH link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hayır soruma cevap alamadım daha.(Attığım resimden bahsediyorum zaten sorunum çözülse konu çözüldü'ye basardım.)
Belgelerim/My Games klasöründeki skyrim klasörünün yedeğini al, sonra bu videodakileri adım adım uygulamayı dene.
https://www.youtube.com/watch?v=uccxGYPIH4E
#9
(15.08.2015, Saat: 19:42)Grogi link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Belgelerim/My Games klasöründeki skyrim klasörünün yedeğini al, sonra bu videodakileri adım adım uygulamayı dene.
https://www.youtube.com/watch?v=uccxGYPIH4E

Hepsine çok yüksek rakamlar giriyor.Ben sadece düşmanları görmek istiyorum.İtemi uzaktan görünce bişey olacağı yok.

Demek istediğim oynayan arkadaşlar var bu ayarları yapmadan benden daha iyi şekilde görüş sağlayabiliyorlar.Oyunun kendi ayarlarından actor fade'i kaça getirirsem konuda yazdığımı yaşamam.Ve diğerlerini kaça getirirsem normal olur.
#10
(15.08.2015, Saat: 19:45)SHYAH link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hepsine çok yüksek rakamlar giriyor.Ben sadece düşmanları görmek istiyorum.İtemi uzaktan görünce bişey olacağı yok.

Demek istediğim oynayan arkadaşlar var bu ayarları yapmadan benden daha iyi şekilde görüş sağlayabiliyorlar.Oyunun kendi ayarlarından actor fade'i kaça getirirsem konuda yazdığımı yaşamam.Ve diğerlerini kaça getirirsem normal olur.
Actor Fade 15 yapıp dener misin ?
#11
(15.08.2015, Saat: 19:52)Grogi link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Actor Fade 15 yapıp dener misin ?

Diğerlerine bir ayar yapmam gerekli mi ?
#12
(15.08.2015, Saat: 19:53)SHYAH link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Diğerlerine bir ayar yapmam gerekli mi ?
Sadece actor fade dediğin için 15 dedim. Diğerlerine ayar yapıp yapmamakta özgürsün. Yapmak istiyorum dersen :
Antialiasing: Off
Anisotropic Filtering: Off
Texture Quality: High
Radial Blur Quality: High
Shadow Detail: Medium
Decal Quantity: None
Object Fade: 15
Actor Fade: 15
Grass Fade: 7
Specularity Fade: 20
Light Fade: 35
Item Fade: 15
Distant Object Detail: High
#13
(15.08.2015, Saat: 19:54)Grogi link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sadece actor fade dediğin için 15 dedim. Diğerlerine ayar yapıp yapmamakta özgürsün. Yapmak istiyorum dersen :
Antialiasing: Off
Anisotropic Filtering: Off
Texture Quality: High
Radial Blur Quality: High
Shadow Detail: Medium
Decal Quantity: None
Object Fade: 15
Actor Fade: 15
Grass Fade: 7
Specularity Fade: 20
Light Fade: 35
Item Fade: 15
Distant Object Detail: High

Diğer texture quality falan neden söyledin ki sistemimi söylemedim ben Cheesy Ayrıca iletilerimi okursan itemlerin ışığın falan normal olması için sayıyı ne yapmam gerekiyor ? Fullemem gerekmiyodur bence.
#14
Ya görüşleri kısmak ne demek? Acayip saçma. Reelde öyle bişey yok ki yani, skyrim RPG oyunudur, hepsini en son seviyede oynuyorum
#15
Fadeleri ne kadar yüksek yaparsan haritanda o kadar çok şey olur, actor fade'yi yükseltirsen karakterler daha uzaktan görünür, grass yükseltirsen çimler daha uzaktan görünür, onun gibi.

Çok dengeli olmasını istiyorsan fadelerin hepsini aynı rakam yapmayı dene distant object detail'i de high yap