Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

Tanışalım
(28.01.2018, Saat: 22:34)Dovahkiin Skywalker Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Doğukan, on beş yaşındayım. Niğde'de yaşıyorum. Henüz ortaokuldayım (bir sene geç yazdırıldım). Erasmus'a falan da katıldığım için İngilizce'm yeterli seviyede, biraz da Almanca biliyorum. Forumda bulunma amacım ilk başta görev rehberlerini aramamdı ve o zamanlarda üye olmuştum. Şu an  o kadar çok oynamasam da Skyrim'de yüz on saat sürem var. Oblivion da oynadım ama pek sarmadı. Şu an elimden geldiğince diğer üyelere yardım etmeye çalışıyorum. Sevdim burayı, hoşuma giden ikinci forum oldu burası. Tekrardan merhaba, iyi forumlar.

Hoş geldin.
Selamm.
Selam canlarım D: :'D

[spoiler]

Profil resmimi kendi kafam yaptım :I Çok çirkin, şaftım kayık duruyor ama malzeme bu yapacak bir şey yok. 
Gerçi alttan basık olduğu için ondan öyle duruyo profil fotosunda.

Normalde böyle foto uzun.
[Resim: 3EYDbA.jpg]
Saçları taramadım ev hali o konuda pardon. O kadarda uğraşamam.
Birazda agresif gibi çıkmışım ama sinirli değil sakin adamımdır yani. Genel duruşum böyle bir şeye gülmedikçe kütük bakarım genelde. 
Arada dellenebiliyorum olur o kadar. Herkeste oluyor Tongue Cheesy
Yaş 90 model.

Taliplerimi bekliyorum.

Koşullarım;
Nord bayan fizikli olsun.
Avenicci gibi bilek gücü olsun.
Aela gibi sırtı olsun.
Vampir kız gibi ukela konuşabilir arada abartmadıkça hoş oluyor adını unuttum.
Erandur gibi iyi kalpli olsun Big Grin

Gerisi önemli değil. Argonyalı olmadığı sürece. 
Bide boğa burcu olmasın. Khajitte olmasın, tüy dokunuyor. 
Nordta olmasın gerçi. Ters düştüğünde sıkıntı çıkartır. Nord tipli imperial olsun. 

speech'de lv.40 üzeri olsun. Az espriden anlasın. Espriden anlamayan sevmem.

Saygılar.
Hafta içi iş güç malum. Hafta sonları ırmakkoru hanında takılır içerim az.

[/spoiler]
(29.01.2018, Saat: 23:14)ibodala Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Selam canlarım D: :'D

[spoiler]


Profil resmimi kendi kafam yaptım :I Çok çirkin, şaftım kayık duruyor ama malzeme bu yapacak bir şey yok. 
Gerçi alttan basık olduğu için ondan öyle duruyo profil fotosunda.

Normalde böyle foto uzun.
[Resim: 3EYDbA.jpg]
Saçları taramadım ev hali o konuda pardon. O kadarda uğraşamam.
Birazda agresif gibi çıkmışım ama sinirli değil sakin adamımdır yani. Genel duruşum böyle bir şeye gülmedikçe kütük bakarım genelde. 
Arada dellenebiliyorum olur o kadar. Herkeste oluyor Tongue Cheesy
Yaş 90 model.

Taliplerimi bekliyorum.

Koşullarım;
Nord bayan fizikli olsun.
Avenicci gibi bilek gücü olsun.
Aela gibi sırtı olsun.
Vampir kız gibi ukela konuşabilir arada abartmadıkça hoş oluyor adını unuttum.
Erandur gibi iyi kalpli olsun Big Grin

Gerisi önemli değil. Argonyalı olmadığı sürece. 
Bide boğa burcu olmasın. Khajitte olmasın, tüy dokunuyor. 
Nordta olmasın gerçi. Ters düştüğünde sıkıntı çıkartır. Nord tipli imperial olsun. 

speech'de lv.40 üzeri olsun. Az espriden anlasın. Espriden anlamayan sevmem.

Saygılar.
Hafta içi iş güç malum. Hafta sonları ırmakkoru hanında takılır içerim az.


[/spoiler]

Edit; Adam tipine telif falan atar korktum Cheesy
Herkese merhabalar bende bugün eso aldım. Daha önce hiç oynamadım ve oynayan bir arkadaşım da yok. Discord kullanıyorum 22 yaşındayım , yardımcı olacak olan herkese şimdiden teşekkürler iyi oyunlar Smile
(30.01.2018, Saat: 13:26)mrsolak80 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Herkese merhabalar bende bugün eso aldım. Daha önce hiç oynamadım ve oynayan bir arkadaşım da yok. Discord kullanıyorum 22 yaşındayım , yardımcı olacak olan herkese şimdiden teşekkürler iyi oyunlar Smile

geçen yılbaşında eso aldım hala oynucam. Cheesy
Pc gg oldu oyunu oynayamıyorum Big Grin
hg..
Fazla oyun kafaya zarar
Hocam hoşgeldiniz.
Umarım bu yazdıklarınız gerçek hayatınızda girdiğiniz bir Roldür ama cidden böyle düşünüyorsanız biraz Joypadi ya da Klavye/Mouseu bırakmanızı ve biraz dışarı çıkıp sosyalleşmenizi öneriyorum.

İyi forumlar..
(06.03.2018, Saat: 17:32)-Skyrimist- Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
SKYRIM sitesine 

Skyrim sitesi anlıyorum.
İyi trollemişsin, hoş trollemişsin de bu forumun en büyük trollü benim, bunu bilsen yeter. Hoş geldin, sıkayrimist. Ben de Naruto Shippuudenist, Uchiha Itachist, Namikaze Minatoist. Bir de Ayazist.
(06.03.2018, Saat: 18:24)-Skyrimist- Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bak sıkayrimist falan aşağılayıcı şekilde konuşma ben saygıyı bozmadım. Trolsen bu forumda takılma eğlence yeri değil bura konulara baktım ciddi bir yer.  Ayrıca kendini tanıtmana gerek yok ben seni tanımaya değil KENDİMİ tanıtmaya geldim.

Haydaaa... Abi, ne yaptın sen ya? Hayatın stresini benden çıkardın. Bir de kendini yalancı çıkardın, istemeden. Eğer konulara gerçekten bakmış olsaydın, ''sıkayrimist'' kelimesini seni aşağılamak için değil de sadece söylemek için söylediğimi anlardın. Bence konulara bir daha bak; özellikle şu sıkayrim konularına Cheesy

İyi okumalar... Cheesy
merhaba hocalarım bende sitenize üye oldum umarım birlikte güzel vakit gecirriz ismim yener guild konusa mesaj atmıştım ama bu konuyu görünce yaıyım dedim
(06.03.2018, Saat: 18:21)PhantomDancer Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İyi trollemişsin, hoş trollemişsin de bu forumun en büyük trollü benim, bunu bilsen yeter. Hoş geldin, sıkayrimist. Ben de Naruto Shippuudenist, Uchiha Itachist, Namikaze Minatoist. Bir de Ayazist.

Haydaa bu savaş demektir Cheesy En büyük trolleyen kazansın Cheesy
(06.03.2018, Saat: 19:18)Strkey Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Haydaa bu savaş demektir Cheesy En büyük trolleyen kazansın Cheesy

Troll. Troll never changes.