Konuyu Okuyanlar:
2 Ziyaretçi

Thalmor, Yaratılış ve Kuleler
#31
parantez içinde demiştim saten son anlattığımı takmayın diy. ama 6. oyundan ben
bilinmeyen çok şey çıkacak diye düşünüyorum.
ve 6. seridede büyük ihtimal aradığımız soruların cevabını bulacağız kitapları olursa kitaplarında.
büyük ihtimal elf ve insanlar arasındaki büyük bir savaş olucak.
yinede ben 6. oyunda dwemerleri görebileceğiz veya belki onların boyutlarına gidebileceğiz.
#32
bence elfleri dwamerler gibi başka bir boyutta hapsetcez.
#33
Olabilir hiç düşünmemiştim.

Güncellendi [time]1439277727[/time]
Ama dwemerler boyuta kendileri gitmişlerdi.Eğer öyle birşey olursa 7. oyundada elflerin intikamı olur.
#34
Elfleri hapsetmek mi ? Neredeyse imkansız gibime geliyor. Sonuçta Elfler bu Lore'da çok büyük yer kaplıyorlar onları yoketmek çok zor. Hem nereden biliyorsunuz illa Elflere karşı olacağımızı ?
#35
oyun öyle gösteriyor ama bende pek emin değilim dediğim gibi bethesdanın işi belli olmaz.belki bi anda başka bi konuya geçebilir.
#36
Aynen adamlar bizi çok şaşırtabilir.
#37
Çok güzel bir yazı.Sadece bu tasviri röpörtaj bile Thalmor'un ne kadar profesyonel ve kurnaz bir yapı olduğunu kanıtlıyor.Peki Green-Sap'ın yok olduğu bir teori mı?
Not:Bu arada 60+ gün floodu yüzünden kusura bakmayın ama yararlı bir konu ve bölümünde altıncı sıradaydı.
#38
(22.01.2016, Saat: 00:50)_Dawnstar_ link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çok güzel bir yazı.Sadece bu tasviri röpörtaj bile Thalmor'un ne kadar profesyonel ve kurnaz bir yapı olduğunu kanıtlıyor.Peki Green-Sap'ın yok olduğu bir teori mı?
Not:Bu arada 60+ gün floodu yüzünden kusura bakmayın ama yararlı bir konu ve bölümünde altıncı sıradaydı.
Hatırladığım kadarıyla Alessia Ayleid Elf katliamları sonrasında Valenwood bölgesine kaçan Anumaril adında usta bir Ayleid büyücüsü, bir zamanlar Jagar Tharn'ın da kullandığı Staff of Chaos'u (Aslında "Staff of Towers") kullanarak yeni bi kule yapıyor oda Elden Root Green-Sap. zamanla bu tohum büyüyor ve kule haline geliyor. Aslında Anumaril tohumun kuleye dönüştüğünü göremeden ölüyor. Amacı White gold tower gibi bir kule yapıp Ayleid'in eski ihtişamını tekrar kazanmak ama başarız oluyor. Sonrasında Bosmerler bu tohumu büyütüp kule haline getiriyorlar. Fervidius Tharn sonrasında bu aleti kullanıp bunu staff of chaos haline getiriyor ve malukhati selectiveler (alessian order'ın adamları) bunu middle dawn dragon break'e sebebiyet veriyorlar.

http://www.elderscrollsturk.com/forum/el.../#msg77501 Şurda anlatmıştım şu olayı birazını, verdiğim linkleride göz at.

https://www.reddit.com/r/teslore/comment...could_its/
#39
Ben de bir şey sorayım şu Khajiit ırkının kule olma mevzusu gerçek mi ?
[+] Khajiit1903 isimli üyenin iletisini 1 üye beğendi
#40
(22.01.2016, Saat: 02:26)Khajiit1903 link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ben de bir şey sorayım şu Khajiit ırkının kule olma mevzusu gerçek mi ?
Başarısız olmuş Ja-Kha'jay yani Khajiit Tower mevzusu var ama bi önemi yok sanırım.

https://www.reddit.com/r/teslore/comment...iit_tower/ Bak bu var, çevirip bi ara önemli detaylarını yazarım.

Alıntı:Nirni cursed the Khajiits deserts and forests because she did not like Azurah

"And Fadomai said, "The Khajiit must be the best survivors, for Nirni will be jealous, and she will make the sands harsh and the forests unforgiving, and the Khajiit will always be hungry and at war with Nirni.""
―Words of Clan Mother Ahnissi
Anyway, onto my interpretation of why the Khajiit may be special to keeping Nirn from falling back into Oblivion.

"Your eternal motions will protect us from Ahnurr's anger." And the moons left to take their place in the heavens. And Ahnurr growled and shook the Great Darkness, but he could not cross the Lattice. "
―Words of Clan Mother Ahnissi
The Lunar Lattice keeps Ahnurr(Anu) from reaching and potentially destroying existence. Perhaps the Moons are a tower.

"And Fadomai said, "The Khajiit must be the best climbers, for if Masser and Secunda fail, they must climb Khenarthi's breath to set the moons back in their courses." "
―Words of Clan Mother Ahnissi
Here we see that the Khajiit have a special charge to maintain the lunar lattice.

"And Azurah bound the new Khajiit to the Lunar Lattice, as is proper for Nirni's secret defenders."
―Words of Clan Mother Ahnissi
The Khajiit, even though being reviled by other races, are true defenders of Nirn.

Khajiit: The story of Azurah's children, who live by and for the moons. Anchored by the Mane, who conducts them to climb and set the moons right again when needed. Resolved (for now), perhaps by the Thalmor, perhaps by assassinating the Mane.
#41
(22.01.2016, Saat: 03:25)Malkoçoğlu link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Başarısız olmuş Ja-Kha'jay yani Khajiit Tower mevzusu var ama bi önemi yok sanırım.

https://www.reddit.com/r/teslore/comment...iit_tower/ Bak bu var, çevirip bi ara önemli detaylarını yazarım.

Khajiit: The story of Azurah's children, who live by and for the moons. Anchored by the Mane, who conducts them to climb and set the moons right again when needed. Resolved (for now), perhaps by the Thalmor, perhaps by assassinating the Mane.
Cevap için teşekkürler.  Anladığım kadarıyla şu Khajiit'lerin tırmanıp ayların döngüsünü düzeltme mevzusu. Ama bence de pek işe yarayaxak bir şeye benzemiyor. 
#42
lann resmen ben sok ben wefat

nasil gormemisim bu konuyu ya mertusta hocam elline saglik
#43
Hiç yöneticinin bu kadar ilgili olduğu bir site görmemiştim. Helal olsun. Bilgi gerçekten çok yararlı. Üşenmeden yazman gerçekten çok takdir edilecek bir hareket.
#44
Selam,

Konuya bir defa göz atmak istedim. Sonra fark ettimki şunu sormayı unutmuşum ,

3- Talos ve onun oğullarının (Nordlar kastediliyor) soyu tükendikten sonra Ejderhalar bizim olacak. Ölümlülerin dünyası sona erecek. Ejderhaların zamansal çizgiye olan bağlılığı yok olacak ve evrende rahatça hiçbir sınır ve kısıtlama olmaksızın gezebilecekler. Bir zamanlar bizim yürüdüğümüz yollar ejderhalar tarafından kapanacak ve bu sayede ölümsüz ruhlarımızı geri kazanacağız.

Bu ne demek ? Cidden aklım karıştı. Yani asıl sorum şu , bu adamlar nasıl tanrılaşmayı planlıyor ? bu iş ejderhalarla olacak gibi durmuyor çünkü.
#45
Ehlnofeyleri falan bilirsin. Elflerin istediği Lorkhan'ın kandırmasından önceki hallerine dönmek. Lorkhan'ın oyununu bozan Auri-El ve Trinimac'ı kutsal sayıyorlar ve çare olarak düşünüyorlar. İnsanlardan da Lorkhan'a, yani Shezarr ve Shor'a tapmalarından dolayı nefret ediyorlar. Akatosh'ın çocukları yani ejderhalar da bu yüzden kutsal sayılabilir.