Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

traitler hakkında
#1
envanterde traitlerim olmasına rağmen craftingde en alttaki sekmeye gelmiyor traitleri nasıl kullanılabilir yapabileceğim?
#2
envanterde trait taşların olmasına rağmen traitleri üretemiyorsan o traitleri daha araştırmamış olabilirsin. Tezgahta research sekmesine gelip, orada araştırma yapman gerek. Bunun için de araştırmak istediğin traite ait bir eşyayı feda etmen gerekiyor, mesela kritik şanslı silahlar üretmek istiyorsun, en dandik level 3-5 ama üstünde kritik bulunan silahı research sekmesinde kırarsan araştırma süresi başla, araştırma bitince de istediğin kadar o traitten üretebilirsin..
#3
Silahta ve zırhta ayrı traitler bulunuyor.9 du yanlış hatırlamıyorsam.Her birini araştırabilirsin ilerde işinine yarar.Misal Wood Workink mesleğinden Lighting staff researchını yapacaksın.İlk yaptığın research 6 saat sonra artıyor süreleri 1 aya kadar gidiyormuş.3 tane research yapabileceğin meslek var.Black Smith,Clothier,Wood Working.Ayrıca K tuşuna basıp Crafting bölümünden bu söylediğim mesleklere bak.Sondan bir önceki skilller.Mesela Black Smithte Metallurgy diye geçer diğerlerindede bulursun.Onların pasiflerini açtığında 2 tane sonra 3 tane research yapma imkanı veriyor sana.Daha kafana takılan birşey olursa sorabilirsiniz yardımcı olmaya çalışırız.
#4
teşekkürler anladım peki öncellikle research yapmam gereken önemli traitler var mı yoksa rastgele mi yapayım
#5
(12.09.2015, Saat: 18:25)Judith link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: teşekkürler anladım peki öncellikle research yapmam gereken önemli traitler var mı yoksa rastgele mi yapayım
Irkın ne class ne ?
#6
Armor

Divines Increases Mundus Stone effects
Exploration Increase exploration experience gained
Impenetrable Increase resistance to Critical Hits
Infused Increase Armor Enchantment effect
Nirnhoned Increases Spell Resistance
Reinforced Increases Armor
Sturdy Item takes less durability damage
Training  Increase Armor Skill line experience with this armor type
Well-Fitted Reduces the cost of Sprinting

Silah
Charged Increases enchantment charges
Defending Increases total Armor and Spell Resistance
Infused Increase Weapon Enchantment effect
Nirnhoned Increases Spell Resistance and Spell Penetration
Powered Reduces the cooldown of Weapon Enchantments
Precise Increase Weapon and Spell Critical values
Sharpened Increase Armor and Spell Penetration
Training Increase Weapon Skill line experience with this weapon type
Weighted Increase weapon Attack Speed

Çok faydalı
Az faydalı
NOT: Classınıza, buildinize, levelinize göre farklılık taşıyabilir. Örneğin training düşük levelde iyidir. Yada tank class için defending silahta iyidir

Trait için gereken süreler her trait açışta ikiye katlanır. 6 saatten başlar finalde 9. trait 50 günde açılır. Skill açarak süre kısaltılabilir.

Not: Eğer yüksek kalite motifleri craftlamak isterseniz herhangi bir ekipman cinsine odaklanın ve baştan sona bütün traitlerini açın. Örneğin dwemer motifler 9 trait ister. Hangisi olduğu farketmez. Hatta diğerleri 0 bile olsa farketmez.

Craftingin tek gerçek zorluğu trait açmak ve çok önemli. Sağlam set bonusu içim trait rakamları yüksek olmak zorunda.

Nirnhoned çok pahalı bir trait. Onu sona ayırın.
#7
(12.09.2015, Saat: 18:33)yusuf link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Irkın ne class ne ?

breton nightblade

bir de son olarak bir sorum olacak researchlediğimiz traitler tek karakter için mi geçerli yoksa başka karakter açsam orda da research edilmiş olarak mı duruyor
#8
(12.09.2015, Saat: 22:16)Judith link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: breton nightblade

bir de son olarak bir sorum olacak researchlediğimiz traitler tek karakter için mi geçerli yoksa başka karakter açsam orda da research edilmiş olarak mı duruyor
Tek karakterde.Meslek hesabı aç kendine ben öyle yapıyorum.Şuan oynamıyorum ama yarın öbür gün döndüğüm zaman sağlam hesabım olsun diye research yapıyorum itemleri meslek falan kasıyorum.Sende yap bir karakterini heba et mesleklere.
#9
yanıtlarınız için teşekkürler
#10
(12.09.2015, Saat: 22:16)Judith link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: breton nightblade

bir de son olarak bir sorum olacak researchlediğimiz traitler tek karakter için mi geçerli yoksa başka karakter açsam orda da research edilmiş olarak mı duruyor
Bütün crafting yetenekleri, skilleri karaktere özel.
Aslında accountta tüm etkili olması lazımdı ama malum karaktere özel skillerle geliştiriyoruz craftingi.


(12.09.2015, Saat: 22:22)yusuf link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tek karakterde.Meslek hesabı aç kendine ben öyle yapıyorum.Şuan oynamıyorum ama yarın öbür gün döndüğüm zaman sağlam hesabım olsun diye research yapıyorum itemleri meslek falan kasıyorum.Sende yap bir karakterini heba et mesleklere.

Öyle yapınca skill point avantajı oluyor ama dezavantajıda var. Blacksmith, woodwork, ve clothing hırsızlık ekipmanlarının deconstruct edilmesiyle çok çok hızlı yükseltilebiliyor ama düşük level karakterle bu pek mümkün olmuyor.
Aslında onuda aşmak mümkün. Yüksek level karakterle ekipmanları çalın. Fence vendoruna ödeyip normale çevirin. Kasaya, ordan yan karakterle deconstruct.
Ben bu şekilde tüm karakterlerde Blacksmith, woodwork, ve clothingi yükseltip hirelingleri açtım. Bol bol materyal geliyor. Vaktiyle ekpman çalıp kolay yoldan para yapılmasın, uğraşılsın diye çalıntı ekipmanların fiyatı düşürüldü. Oldukça kelepir bunlar.
#11
(12.09.2015, Saat: 23:38)gungenir link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bütün crafting yetenekleri, skilleri karaktere özel.
Aslında accountta tüm etkili olması lazımdı ama malum karaktere özel skillerle geliştiriyoruz craftingi.


Öyle yapınca skill point avantajı oluyor ama dezavantajıda var. Blacksmith, woodwork, ve clothing hırsızlık ekipmanlarının deconstruct edilmesiyle çok çok hızlı yükseltilebiliyor ama düşük level karakterle bu pek mümkün olmuyor.
Meslek  hesabı kasılmak zorunda zaten.Sp yetişmez en az bir 50 olmak zorunda bence.50 olunca 4 mesleği tam fulleyebilir sp ler tam yetiyor.

Veteran bile olabilir fark etmez zarar ettirmez daha çok faydası dokunur hatta tüm meslekleri fuller bu hesabında bir sonraki karakterinde düşünmez bile bunu.Ayrıca ana karakterini kasabilir ilk başta orda çıkan itemleride meslek hesabına atar.Fazla exp alır o itemlerden.
#12
(12.09.2015, Saat: 23:41)yusuf link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Meslek  hesabı kasılmak zorunda zaten.Sp yetişmez en az bir 50 olmak zorunda bence.50 olunca 4 mesleği tam fulleyebilir sp ler tam yetiyor.

Veteran bile olabilir fark etmez zarar ettirmez daha çok faydası dokunur hatta tüm meslekleri fuller bu hesabında bir sonraki karakterinde düşünmez bile bunu.Ayrıca ana karakterini kasabilir ilk başta orda çıkan itemleride meslek hesabına atar.Fazla exp alır o itemlerden.

Yok sp yetiyor. Tabii baya ayıklamak lazım spleri. Bende tüm craftingler artı 2 buildin skilleri açık. Ha daha fazla buildi anı anda bulundurmak istiyorsanız ona yetişmez tabii.