Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

Yeni Başlayacaklara Kısa Öz Karakter Rehberleri
#1
İnternette başka bir forumda denk geldiğim ve gayet güzel bir rehber olmuş bende burada paylaşmak istedim.Yapan arkadaşa teşekkür ediyorum.

Kaynak: http://www.torrent-oyun.com/index.php?topic=216107.0


İçeriği GösterRehberi Görmek İçin Tıklayın:
[+] asi1453 isimli üyenin iletisini 2 üye beğendi
#2
Dostum gerçektende çok yararlı bi konu bizlere ulaştırdığın için teşekkürler oyunlarıma bol bol tat katacağına eminim Smile)
#3
Druid ırkı olarak wood elf demişsin ama resimde bir Argonian var? Neyse güzel rehbermiş paylaştığın için teşekkürler.
#4
(26.07.2015, Saat: 22:18)canmen link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu rehber alıntı bi başka sitede vardı EMEK HIRSIZI
Hocam adam zaten başka bi forumda denk geldim demiş ve hazırlayana teşekkür etmiş. Baştan düzgün şekilde okumadan yorum atmayın.
#5
(26.07.2015, Saat: 22:18)canmen link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu rehber alıntı bi başka sitede vardı EMEK HIRSIZI
Dostum,Benim bir DragonSlayer yani Ejder Avcısı rehberimin benzeri çoğu forumda bulunur çünkü bilindik şeyler.
#6
(26.07.2015, Saat: 22:18)canmen link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu rehber alıntı bi başka sitede vardı EMEK HIRSIZI
Kaynak göster?

Edit: Adam zaten diğerlerinin dediği gibi başka yerden aldım demiş, ve teşekkür etmiş. Boş konuşmayın.
#7
Arama motoruna skyrim karakter rehberleri yazınca çıkıyor, bende başka bi forumda görmüştüm bu konuyu. Üye alıntı yaptığını belirtmiş zaten, bol bol farklı resim ekleseydin çok daha güzel olabilirdi. Resimler sanki bilgisayar ekranını telefonla çekmişsin gibi..  kahve
#8
(26.07.2015, Saat: 23:08)Hlodvirr link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arama motoruna skyrim karakter rehberleri yazınca çıkıyor, bende başka bi forumda görmüştüm bu konuyu. Üye alıntı yaptığını belirtmiş zaten, bol bol farklı resim ekleseydin çok daha güzel olabilirdi. Resimler sanki bilgisayar ekranını telefonla çekmişsin gibi..  kahve
evet bende fark ettim sonradan Smile Bu arada bana emek hırsızı diyen arkadaş önce konunun başını okusaydı keşke link vermekte sıkıntı olup olmayacağını bilmediğim için link vermemiştim. Ki zaten konunun başında belirtmeme rağmen bana böyle hitap etmesi gerçekten üzücü...
#9
Kardeşim gayet güzel bizimde görmemize olanak sağladığın için teşekkürler birde senin ağzından  duymak isteriz tabii  Cool
#10
Durun bu alıtntı sayılmaz ki.Adam iznini miznini herşeyini almış zaten özrünüde dilemiş orayada yazmış.
#11
Ne Kadar Başka Bir Siteden Olsada Düşünüp Burada Paylaşman Yeter Klavyene Sağlık
#12
Merhaba oyuna yeni başladım
Ve altdaki yazıda sağlık 3 puan vericek kuvvet 3 puan verilcek efsun 4 puan verilcek değil mi
"Sağlık:Kuvvet:Efsun=3:3:4"
#13
3 kere sağlığa 3 kere kuvvete 4 kere efsuna vereceksin 10 level için denilmiş o. Bir levelde sadece bir tanesini seçebilirsin.
#14
Gerçekten yeni başlayan arkadaşlar için yararlı bir yazı olmuş tebrik ederim. sir
#15
Pört time Smile