Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

Zırh Modları | Video | by Nordic - Yakında
#1
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=aQqop3t7ybw[/youtube]

Şimdilik sadece iri kıyım olanlar için tasarladım, narin veya bayan kimseler için uyarlanması gerek.
Sadece videosunu paylaşıyorum ama yine de,
bu beni Skyrim'e mod yapanlar sınıfına sokar mı?
  Cool
Miğfer
Zırh
Eldiven
Bot
Kalkan
Kılıç
(Çift ve Tek)
Üretilebilir
#2
Öncelikle mod yapman çok hoş eline sağlık lakin başlığı düzenledim öbürü konu içerği hakkında bilgi vermiyordu.
#3
Eline sağlık hocam. Böyle çalışmalar görmek beni çok sevindirdi. Gerçekten çok hoş olmuş.Sanırım tamamlayınca paylaşacaksın ?
#4
Güzel olmuş,eline sağlık  Cheesy
#5
Yeniçeri zırhı falan yap abi Cheesy Ben kafama göre rp yaparım öyle.
#6
Eline sağlık abi, güzel olmuş.
#7
(20.08.2015, Saat: 07:13)Meridia link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Öncelikle mod yapman çok hoş eline sağlık lakin başlığı düzenledim öbürü konu içerği hakkında bilgi vermiyordu.

Hiii bana haa!!!
Takılın kafanıza göre, maksadım muhabbet olsun güzel olsun, forumların amacı da o değil midir.
Samimiyetle söylemem gerekirse, türk yapımı tabirine çok sıcak bakmıyorum. Hani kör göze parmak misali buluyorum.
Kültürümü tabi ki de seviyorum ama o ayrı.
#8
dostum dosyayı bulamıyorum sadece oblivion için olanlar çıkıyor
#9
(20.08.2015, Saat: 14:47)asi1453 link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: dostum dosyayı bulamıyorum sadece oblivion için olanlar çıkıyor

Yüklemedim onu, bitmedi tüm parçaları.
#10
tamam kardeşim beklemdeyim... Smile Smile Smile
#11
(20.08.2015, Saat: 14:30)Nordic link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hiii bana haa!!!
Takılın kafanıza göre, maksadım muhabbet olsun güzel olsun, forumların amacı da o değil midir.
Samimiyetle söylemem gerekirse, türk yapımı tabirine çok sıcak bakmıyorum. Hani kör göze parmak misali buluyorum.
Kültürümü tabi ki de seviyorum ama o ayrı.
İstersen içeriğini düzgün belirttikten sonra ismi yine değiştirebilirsiniz öbüründe anlam yetersizliği vardı illa türk yapımı yazmana gerek yok ben bu şekilde daha çok ilgi göreceğini düşünerekten böyle yazdım.
#12
Çok güzel olacağa benziyor ellerine sağlık.
#13
(20.08.2015, Saat: 17:28)TrueNordsNever link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çok güzel olacağa benziyor ellerine sağlık.
Aynen eline sağlık bekliyoz ağa.
#14
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZDhp6sEkO6U&feature=youtu.be[/youtube]
Bu da iri adamlar için kullanıma hazır
Miğfer
Zırh
Eldiven
Bot
Balta
(Çift el)
Üretilebilir
#15
(20.08.2015, Saat: 13:15)Legolas link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yeniçeri zırhı falan yap abi Cheesy Ben kafama göre rp yaparım öyle.

Aga senin için aradım yeniçeri zırhı ama anca Asas revalationdaki Türk asas zırhını bulabildim.Şahsen modu denemedim çünkü oyundaki karakterim kız Smile

https://disk.yandex.com/public/?hash=Iuq...4RidYqk%3D

İçeriği GösterSpoiler: