Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

Anime Genel Sohbet
#16
(30.10.2015, Saat: 12:13)mertusta link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Shaman King vardı eskiden Fox Kids'de, çok severdim kendilerini.
Şimdi fark ettim. Shaman King'i çok küçükken izlerdim. Gerçi adını unutmuştum, ana karakteri görünce tanıdım. Teşekkürler mertusta  Cheesy
#17
Çocuklara yönelik animeler-1

Konjiki no Gash-Bell

Şeytan dünyasının yeni kralının seçilmesi için dünyaya 100 çocuk yollanır, onların savaşını konu alır. Dövüşler yarı power-up yarı strateji.

Yu-Gi-Oh! ZeXaL

İlk sezon pek iyi değil, 2. sezonda bol aksiyon zayıf senaryo var. Tamamen çocuklara yönelik bir animedir çoğu kişi sevmez ben hala çocuk gibi hissettiğim için izliyorum. Duellerde tamamen XYZ kullanılması ve çoğu destenin aynı olması biraz sıkıyor. Animeye aldanıp oyununa başlamayın oyunu berbat.

Konuyu canlı tutalım lütfen...
#18
Normalde animelerle alakam yoktur,Shingeki no kyojini görene kadar heyecanla izlediğim ve sevdiği tek anime denebilir,sonrasında Sword art online,Alucard,One piece gibi animelere bakmış olsamda pek sevmedim.
#19
(06.11.2015, Saat: 17:01)LorkhaN link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Normalde animelerle alakam yoktur,Shingeki no kyojini görene kadar heyecanla izlediğim ve sevdiği tek anime denebilir,sonrasında Sword art online,Alucard,One piece gibi animelere bakmış olsamda pek sevmedim.
SAO çöp, çoğu kişi MMO'da geçiyor ve ilk diye seviyor ama ilk değil, .hack serisi var. One Piece gibi büyük animelerin ilk bölümleri sıkcı olur çok geç açılır. Şimdi SAO fanlarından laf yerim.
#20
Ben baştada belirttim animelerle alakam yoktur normalde diye,çoğu sevilen anime benim hoşuma gitmiyor mesela,ilkde değildir,ama çöp denilecek kadar kötü bir anime olduğunuda düşünmüyorum.
#21
(06.11.2015, Saat: 17:01)LorkhaN link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Normalde animelerle alakam yoktur,Shingeki no kyojini görene kadar heyecanla izlediğim ve sevdiği tek anime denebilir,sonrasında Sword art online,Alucard,One piece gibi animelere bakmış olsamda pek sevmedim.

Hocam Alucard(Hellsing)'ı sevmemenin nedenini az çok tahmin edebiliyorum ama OVA'larını izledin mi? Ya da sadece OVA'ları mı izledin?

Bir de şunu sorayım, bu Parasyte nasıl bir seri, izleyeniniz varsa düşüncesini söyleyebilir mi?

#22
(06.11.2015, Saat: 17:24)Sesl1harf link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam Alucard(Hellsing)'ı sevmemenin nedenini az çok tahmin edebiliyorum ama OVA'larını izledin mi? Ya da sadece OVA'ları mı izledin?

Bir de şunu sorayım, bu Parasyte nasıl bir seri, izleyeniniz varsa düşüncesini söyleyebilir mi?
Parasyte çok iyi bir seri, çok aksiyonlu ve sürükleyici, liseli aşkları meselesi sinir bozucu bir tek.
#23
(06.11.2015, Saat: 17:30)Greed link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Parasyte çok iyi bir seri, çok aksiyonlu ve sürükleyici, liseli aşkları meselesi sinir bozucu bir tek.

Hadi ya, aşk konseptini pek az severim o da düzgün anlatılmışsa. Neyse, başlayacağım.

Edit; Vazgeçtim. İyi ki de başlamamışım.
#24
(06.11.2015, Saat: 17:24)Sesl1harf link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam Alucard(Hellsing)'ı sevmemenin nedenini az çok tahmin edebiliyorum ama OVA'larını izledin mi? Ya da sadece OVA'ları mı izledin?
Sanırım bahsettiğin Hellsing ultimate ova denen serisi,gördüm ama izlemedim,Hellsing fazla karanlık ve kanlı geldi bana.
#25
(06.11.2015, Saat: 17:51)LorkhaN link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sanırım bahsettiğin Hellsing ultimate ova denen serisi,gördüm ama izlemedim,Hellsing fazla karanlık ve kanlı geldi bana.

He, ondan izlemedi isen TV serisini OVA'yı boş ver hocam. Adamlar nasılsa engel yok diye dibine vurmuşlar kanın, organın.
#26
(06.11.2015, Saat: 17:56)Sesl1harf link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: He, ondan izlemedi isen TV serisini OVA'yı boş ver hocam. Adamlar nasılsa engel yok diye dibine vurmuşlar kanın, organın.
Hellsing çok klişe ama severim, Hellsing sevenler JoJo izlemeli ki onun da incelemesini yazacağım en kısa zamanda.
#27
Ayıp ayıp,efsane Death Note unutulurmu beyler? Cheesy
#28
(06.11.2015, Saat: 23:14)Legolas link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ayıp ayıp,efsane Death Note unutulurmu beyler? Cheesy

Death Note'a 25. bölümden sonra doğan bir sinir var içimde, yoksa severiz kendisini. Big Grin
#29
(07.11.2015, Saat: 11:56)Sesl1harf link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Death Note'a 25. bölümden sonra doğan bir sinir var içimde, yoksa severiz kendisini. Big Grin
[spoiler]L'nin Kira'yı tuzağa düşürdüğü bölümmü? Cheesy 3 yıldır falan izlemiyorum heralde,ama çok severdim Death Note'u küçükken. 3 yıldır izlemiyorum yani,nedenini özelden veya spoilera atarsan iyi olur hocam Cheesy[/spoiler]
#30
Tam hatırlamıyorsan neler olup bittiğini spoiler'ı okumaman daha iyi olur;
[spoiler=Death Note spoiler]25. bölüm Kira'nın L'i öldürdüğü bölüm. 25. bölüme kadar ne Kira'yı ne de L'i tam olarak tutmuyordum, hani finalde kim kazanırsa kazansın içim rahat olacaktı, bir eksiklik hissetmeyecektim.
25. bölüme kadar çok güzel gitmişti seri, sonra iki tane çocuk geldi, Near ve öteki ismini hatırlamadığım gereksiz. Kira'yı L yenemediyse, bu ikisinin yenmesi apayrı bir saçmalık oldu bana göre. Finalde de "Tek başımıza bir L etmeyiz, ama beraber L'i geçebiliriz!" diye yedirmeye çalıştılar ama yok hacı.

Kira'nın sağlam müttefikler bulduğu ve düşmanlarının zayıfladığı bir duruma rağmen yenilmesi yüzünden son 12 bölümü pek sevmem ben. Serinin en başından beri final bölümünde müthiş bir zeka kapışması yaşanmasını bekliyordum, iki tarafta birbirinin hamlelerini görüp sürekli bozacak ve en sonunda güzel bir zeka savaşıyla bitecekti seri. Bunun yerine finali tamamen 36 bölümlük Kira imajını yerle bir etmeye harcadılar bana göre.

Bu yüzden benim için Death Note ilk 25 ve son 12 bölüm olarak ikiye ayrılıyor ve bütünü bozuyor. Ha son 12 bölümünden bile çok daha kötü tam yapımlar izledim. Sadece bana göre bütünü bozduğu için son 12 bölüme ayarım.

Şimdi geriye baktığımda kesinlikle L'i tutuyorum. Big Grin Kira zeka hariç her yönden daha avantajlıydı ve en sonunda da bu avantajlarını kullanarak kazanabildi zaten. Yoksa bu Light'ın kazanabileceği bir savaş değildi.

Yine de, seri 26. bölümde Kira'nın kazandığı ve hüküm sürdüğü dünyayı göstererek bitseydi -hani bir zeka savaşı bile olmasaydı- puanım 10 olurdu. [/spoiler]