Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

Daedric Artifakların güçsüz olması hakkında.
#1
Bu konuyu sadece Skyrimdeki itemlere göre açtım şimdiden belirteyim.

Şimdi ilk olarak biz koskoca İğrençlik Daedra Prensi Namiranın yüzüğünü alıyoruz bize olan tek katkısı +50 stamina (bide ceset yeme + hp faktörü var ama dahil etmiyorum) Azıcık güçlenirsek bu yüzükten çok daha iyisini rahatça yaparız.

Lord Hircine'in bize verdiği Saviors Hide isimli zırh. Çok güçsüz hatta çoğu başlangıç rehberinde azıcık oynayın gelişince atarsınız gibi tavsiyeler verilmiş.

Bunlar sadece örnek her şekilde Enchant geliştirirsek hiç bir Daedric Artifacte gerek kalmıyor. Daedric itemlerin bu kadar kötü olması sizide rahatsız etmiyor mu? Oyuna uyarlamak için yapmışlar. Kolay olmasın diye hadi tamam ama bizim daha güçlü itemler yapabilmemiz çok saçma geliyor bana.
#2
Maalesef öyleler. Modu var ama.
#3
(23.07.2015, Saat: 16:05)Maestro. link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Maalesef öyleler. Modu var ama.
Enchant,Smithing ve Alchemy kombosu en güçlü itemleri yapar.
#4
(23.07.2015, Saat: 17:19)TrueNordsNever link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Enchant,Smithing ve Alchemy kombosu en güçlü itemleri yapar.

Ona itirazım olmadı zaten.  :tebrik
#5
(23.07.2015, Saat: 17:19)TrueNordsNever link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Enchant,Smithing ve Alchemy kombosu en güçlü itemleri yapar.


Şimdi eğer Daedric itemler tek vuruşta öldürücü ya da büyük hasar verici eşyalar veya savunmayı %90a kadar artıran zırhlar olsaydı. (Mantıklı olan) o zamanda oyun içi dengesizlik olacaktı ve herkese tek atan insanlar oyundan sıkılacaktı. Bunu bir kılıfa uydurabiliriz. Saçma gelen bu komboyla daha güçlü itemler yapabilmemiz. Bana göre ya oyundaki üretim sistemi azaltılmalıydı ya da Daedric artifaktlar yapabildiğimiz en iyi itemin bir tık üstü olmalıydı. En olmadı hepsini farklı özellikleri olabilirdi.
#6
(23.07.2015, Saat: 17:28)Aldebaran link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Şimdi eğer Daedric itemler tek vuruşta öldürücü ya da büyük hasar verici eşyalar veya savunmayı %90a kadar artıran zırhlar olsaydı. (Mantıklı olan) o zamanda oyun içi dengesizlik olacaktı ve herkese tek atan insanlar oyundan sıkılacaktı. Bunu bir kılıfa uydurabiliriz. Saçma gelen bu komboyla daha güçlü itemler yapabilmemiz. Bana göre ya oyundaki üretim sistemi azaltılmalıydı ya da Daedric artifaktlar yapabildiğimiz en iyi itemin bir tık üstü olmalıydı. En olmadı hepsini farklı özellikleri olabilirdi.
Evet,Ama ve Lakin Bir Buzkoparan kadar bile güçlü değil hiç bir artifect.
#7
(23.07.2015, Saat: 15:57)Aldebaran link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Bu konuyu sadece Skyrimdeki itemlere göre açtım şimdiden belirteyim.

Şimdi ilk olarak biz koskoca İğrençlik Daedra Prensi Namiranın yüzüğünü alıyoruz bize olan tek katkısı +50 stamina (bide ceset yeme + hp faktörü var ama dahil etmiyorum) Azıcık güçlenirsek bu yüzükten çok daha iyisini rahatça yaparız.

Lord Hircine'in bize verdiği Saviors Hide isimli zırh. Çok güçsüz hatta çoğu başlangıç rehberinde azıcık oynayın gelişince atarsınız gibi tavsiyeler verilmiş.

Bunlar sadece örnek her şekilde Enchant geliştirirsek hiç bir Daedric Artifacte gerek kalmıyor. Daedric itemlerin bu kadar kötü olması sizide rahatsız etmiyor mu? Oyuna uyarlamak için yapmışlar. Kolay olmasın diye hadi tamam ama bizim daha güçlü itemler yapabilmemiz çok saçma geliyor bana.
Aynen öyle daedric itemler daha güçlü ve görevleri daha zorlayıcı olmalıydı,düşük seviyelerde korkulucak  seviyeden Cheesy Morrowinddeki daedric artifactlar gayet güçlüydü Helm of Oreyn Bearclaw'dan tut Goldbrand'a kadar hepsi daedric itemler olduklarını hissetiriyorlardı,aynı zamanda biliyorsundur oblivionda daedra görevleri belirli bir seviyeden sonra yapılıyordu ve daedra görevleri skyrimdeki kadar kolay değildi.
(23.07.2015, Saat: 17:30)TrueNordsNever link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Evet,Ama ve Lakin Bir Buzkoparan kadar bile güçlü değil hiç bir artifect.
işte bizde ondan bahsediyoruz. Cheesy
#8
Skyrim'de bir çok attribute ve bununla birlikte skiller'de yok, Morrowind ve Oblivion'un aksine Daedrik artifaktlar buna göre daha az güçlü yapılmış. Morrowind'de ve Oblivion'da olan Daedrik artifaktlar Skyrim'e göre tekrar ayarlanmış Clavicus Vile's Masque Morrowind'de Personality'i +30 yükseltirken, Skyrim'de +10 Speech veriyor. Ayrıca Skyrim'de zaten encanthlı itemlerin aktif değil (Morrowind'in bu yönü iyi) buda bir sebep, itemlerin çoğu pasif ve böylece oyundada pasif kalıyor, bu sebeplerden dolayı oyuna eklenmeyen zibilyon tane Daedric artifakt veya normal artifakt var. Hadi normal artifaklar tamamdır, ancak bu Daedric prensten alıyorsun sen, oyunda 50 saat geçirsem ondan 10 kat daha iyi itemler yaparım komboyla. Morrowind'deki, hadi Oblivion'daki itemler bulunmaya, aranmaya değiyor.

Ayrıca Skyrim'deki Daedric artifaktların encanhtları o kadar'da kötü değil sonuçta çoğunun enchant'ı unique. Sadece Lorkhan'ın dediği gibi bunun bir Daedric artifakt olduğunu oyunda hissedemiyorsun, Morrowind ve Oblivion'da bu daedric artifaktlar o kadar iyi hissedilmesine rağmen ondan güçlü artifakt ve itemler bulunuyor. Morrowind'de Daedrik artifakların aksine dediğim gibi normal itemleride baya güçlü yapmışlar King Helseth'i yüzüğü mesela %100 reflect, , %100 paralyze resist, %100 magic resist saniyede bir 10 h ve fatigue falan dolduruyor çoğu Daedrik artifaktan güçlü. Ayrıca Wraithguard var mesela yine normal bir artifakt ana görevde keening ve sunder'ı taşımayı sağlıyordu onun dışında oyunbaşı baya işe yarıyor ben bunun aynısı aynı enchantlısını mod olarak Skyrim'e yükledim sonuç nafile hiç hissettirmiyor kendini bana, oyunda diğer oyunlara göre farklı bir sorun var, oyun motoru falan ve eklenmeyen skill, atributtler falan buna sebep oluyordur büyük ihtimal çok büyük eksiklilik. İşte Daedrik artifaktların oyunda olma sebebi enchantlarının işe yararlılığı hariç görünüş, uyarlama amaçlı işte, çoğu daedrik artifakta Skyrim'de yok zaten.
#9
Daedric artfaktları sadece oyunda koleksiyon manyağı olduğum için topluyorum açıkcası yoksa çok kısa süreli işe yarıyorlar.
#10
Morrowind'de böyle miydi? Artifact denince selam dururduk, konsol bebesi Skyrim, başka bir şey değil.
#11
ben sırf başarım için topluyorum; gördüğüm kadarıyla bi adam akıllı işe yarayanı oghma infinium denen kitap (o da deadra itemi mi tam bilmiyorum; deadric bi görevde vardı diye hatırlıyorum); biraz da mehrunes razor gerisi hakkaten tırt.
#12
(23.07.2015, Saat: 18:54)vatansever link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Morrowind'de böyle miydi? Artifact denince selam dururduk, konsol bebesi Skyrim, başka bir şey değil.
Morrowind ve Oblivion böyle değildi... Cheesy Güçlüydü insanlar.
#13
Mehrunes Razor, Spellbreaker, Wabbajack. Gerisini zaten kendinde enchant, spell ya da perk ile yapabiliyorsun.