Konuyu Okuyanlar:
2 Ziyaretçi

Elder Scrolls Hikayesinin Oluşumu ve Kehanetleri
#31
Ben dwemer bi ırk la oynamak isterdim Türkçesi derin Elf mi ne ? Ben bi ara dwemeri cüce saniyodum benziyorda. d
#32
(17.09.2015, Saat: 01:29)Magnus link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ben dwemer bi ırk la oynamak isterdim Türkçesi derin Elf mi ne ? Ben bi ara dwemeri cüce saniyodum benziyorda. d

Dwemer'in Türkçesi değil de, İngilizcesi Deep Elf oluyor oradan da Türkçe Derin Elf diyoruz. Dwemer cüceye nasıl benziyor ki? Teknoloji ve yer altında yaşamasından diyorsan benzerlik gösteriyor olabilir bazı fantastik kurgularla ama boyları gayet uzundur.
#33
(17.09.2015, Saat: 01:02)Magnus link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Elseweyrde geçeceği ama su Elf işine katılıyorum
Elsweyr'de neden geçmesin ki. Mertusta'nın da bir yazısı vardı Valenwood-Elsweyr ikilisinde geçeceği ile ilgili. O teori çok mantıklıydı.
#34
(17.09.2015, Saat: 01:45)Khajiit1903 link Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Elsweyr'de neden geçmesin ki. Mertusta'nın da bir yazısı vardı Valenwood-Elsweyr ikilisinde geçeceği ile ilgili. O teori çok mantıklıydı.
Elsweyr'de geçmesi işine geliyor Cheesy
Ben tüm tamrieli hayal ediyorum gta 5 witcher 3 mad max batman daha niceleri bunlar gibi dev bir harita olmasını
#35
Tamriel'in herhangi bir bölgesi o oyunların harita bakımından 2 katı eder zaten yeni nesil tes oyununda.

TES6 içinde genel konuyu kullanırsak memnun olurum arkadaşlar.

http://www.elderscrollsturk.com/forum/el...il-olacak/
#36
Gerçekten muhteşem bir çalışma olmuş .
#37
ellerine saglik cok guzel aciklayici bir calisma olmus
#38
05.09.2016 Güncellemesi ile beraber yeni bir bilgi eklendi.
#39
Foruma bu denli bir açıklama yapıp zihnimizi açtığın için teşekkür ederim, Malkoçoğlu.
#40
Yorumlarınız için teşekkürler.  Smile
#41
Konu güncel. Görselleri düzelttim ve bilgi olarak birkaç bir şey daha ekledim.
[+] Malkoçoğlu isimli üyenin iletisini 2 üye beğendi
#42
Bir gün herkes anlayacak Sotha Sil'in ne denli bilge ve ne denli kudretli olduğunu. Aklıma takılan bir şey var ayrıca. Tamam biliyoruz Nocturnal,CwC'yi ele geçiriyor felan da bunun sebebi nedir ki? Sırf Vivec'in tanrılığını çalmak değildir heralde. Summurset'de görürüz ama içimden sormak geçti yine de. @Malkoçoğlu
#43
(25.02.2018, Saat: 20:04)Rask Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bir gün herkes anlayacak Sotha Sil'in ne denli bilge ve ne denli kudretli olduğunu. Aklıma takılan bir şey var ayrıca. Tamam biliyoruz Nocturnal,CwC'yi ele geçiriyor felan da bunun sebebi nedir ki? Sırf Vivec'in tanrılığını çalmak değildir heralde. Summurset'de görürüz ama içimden sormak geçti yine de. @Malkoçoğlu

Amaçlarını -Daedraların-, bizlerin yani fani zihinlerin idrak edebileceğini sanmıyorum.
[+] Malkoçoğlu isimli üyenin iletisini 2 üye beğendi
#44
Küçük bir güncellememiz var.

Elder Scrolls Online Clockwork City ve Summerset Isles ek paketi bölümünde 21.05.2018 Güncellemesine gidin. Smile