Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

Elder Scrolls Lore Hakkında
#1
Arkadaşlar Elder Scrolls Lore'ını Nereden Öğrenebilirim?

[spoiler=Not]

+Bu Site Dışında
+İngilizcem İyi Değil
+Skyrim Ve Oblivion'ı İndirdimOynadım.Eso Var Ama Bir Hata Oldu Silindi 10 Saat Oynadım Sadece

[/spoiler]
#2
Bu site dışında demişsin, UESP ve TIL'e bak derdim ama İngilizce iyi değil demişsin, bir şey diyemiyorum. Neden herkesin EST Viki'ye garezi var, anlamış değilim. Türkçe kaynak arıyorsan buradan başka, yararlı bir site bulacağından şüpheliyim. Ayrıca, oyun içi kitapları okuyabilirsin, TIL'in genel teması bunun üzerine zaten. UESP'ye de göz gezdir yine de.
#3
Facebook'da Galibar Taşyamru'nun konu ile ilgili yazılarını mutlaka okumalısın. Evren ile alakalı saklı bilgileri gün ışığına çıkarır. Yazıları çok önemlidir ve tamamen duru Türkçe ile yazılmıştır.
#4
skyrimdeki kitaplari okumakta fayda var.bi hana gecer oturur okurum diyorum ama unutuyorum surekli yada okumaya useniyorum
#5
Mesaj Yazan Herkese Teşekkürler.

@Rask Sence Bu Sitenin Wiki'si Lore'u Öğrenmeme Yeter mi?Nereden Okumaya Başlamalı?
#6
Yaratılış ile başla, Irklar'a bak, gerisi kendi gelir lakin yeterli değil. Ayrıca, Uesp'ye ve oyun içi kitaplara bakmanı öneririm.
#7
@Rask Teşekkürler Ama Uesp İngilizce?
#8
Yine de yardımcı olur. Çok ağır İngilizcesi yok, istemiyorsan bakmayabilirsin tabii.
#9
(alıntı yapamıyorum, yaptım kabul edin)
"Uesp İngilizce"

İngilizce, Dünya'nın en çok konuşulan 3. dili (kaynak Wikipedia.org, sonrabeni linç etmeyin) hacı, bu kadar şaşılacak bi' şey yok bence...
#10
@Rask @DovakHin21 @PhantomDancer

Teşekkürler.