Konuyu Okuyanlar:
2 Ziyaretçi

Elder Scrolls VI Genel Sohbet
(14.08.2017, Saat: 18:28)PhantomDancer Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Skyrim bu seriye yakışmıyor demek kimsenin hakkı değil. Ortada yılların emeği var. Beğenmiyorsanız bu işin eğitimini alın ve kendiniz oyun geliştirin.

>>Eğer bir filmi beğenmediysen git kendin çek.
Mükemmel bir yargı. ,Daha önce kimsenin aklına gelmemesi garip. Meğer eleştiri kültürü tamamen gereksiz bir birikimmiş
[+] Section isimli üyenin iletisini 3 üye beğendi
Anlayana sivrisinek saz, anlamayana davul zurna az. Söylediklerimi istediğiniz gibi evirip, çevirin. Gördükleriniz benim düşüncelerim ama aklınızdan geçirdiğiniz kendi düşünceleriniz. Dert etmiyorum.  kahve
[+] PhantomDancer isimli üyenin iletisini 1 üye beğendi
(14.08.2017, Saat: 18:08)hjalti Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Skyrim Elder Scrolls serisine yakışan bi oyun değildir çünkü lore u çöpe atmıştır ama skyrim şuan bile en iyi orta çağ temalı bi RPG oyunudur fakat serinin adı elder scrolls ve serinin 2002 yılından beri hiçbiryerde olmayan efsane derecede güzel bi lore u var eğer skyrim başka bir adla "sadece" RPG oyunu olarak çıksaydı çöp bi oyun olmazdı.Bide bazıları skyrim sayesinde forum ve seri ünlü oldu demiş 2002 yılında bilgisayarı olup oyun oynayan insan sayısı ile 2011 yılındaki insan sayısı bir değil hele 2013 deki insan sayısı hiç değil.
Eğer TES VI da skyrim gibi olacaksa oda çöp olacak.

Not: yazdıkalrımın %80 kendi fikrimdir

eğer en iyi orta çağ rpg diyorsan birde dragon age(özellikle bunu önerdim süperdir dragon age), witcher, shadow of mordor, dragons dogma gibi seriler var. lore falan umrumda değil. ben bir oyun için teee milattan önceki oyunları oynayacak, wikilerde bir sürü şey okuyacak değilim. keyifli bir oynanış sunsun yeter. bu arada rpg nin anlamı role play demektir skyrimde konuşma seçenekleri sırf olsun diye konulduğundan ben onu rpg olarak saymıyorum.

not: "shidiw mirdir rpg midir oni o" diyenler için skyrim çokmu rpg ulan oyunda sırf olsun diye konulan konuşma seçenekleri var. zaten 2 tane seçenek çıkıyor ya evet yada hayır. eğer siz skyrime rpg diyorsanız shadow of mordor da rpg dir.

(12.08.2017, Saat: 15:17)Ahmad Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Başkasının görüşlerine azıcık saygın olsun. Birde yazılarının başına bence eklemeyi öğrenmelisin. 

"bethesdanın ana oyunları hep böyle zaten" Bari oynadığın oyunları yorumlasaydın. 

"oyunlardan bir şey anlamıyorsun"
resim
Bence sen anlamıyorsun.

oyunları puanlarına göre değerlendirsek ohooo vay halimize. bence falan değil bunlar gerçek. skyrim sorunları olan bir oyun. milattan önceki skyrim 1 ve 2 dışında nerdeyse tüm oyunlarını oynadım. işte bu yargıya göre değerlendiriyorum. var mı bir diyeceğin? peki ya sen hayatında kaç oyun oynadın. 3 mü?
1- minecraft
2- cs go
3- youtubede minecraft videosunun yanında gördüpde keşfettiğin skyrim mi?
oyunlardan bir şey anlamıyor muşum. bu arada insanların görüşlerine saygım var orda bir insana hakaret etmedim ki ben? bir daha saçma sapan yorum yapma oldumu koçum.
[+] tanser61 isimli üyenin iletisini 1 üye beğendi
(16.08.2017, Saat: 09:48)tanser61 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: milattan önceki skyrim 1 ve 2 dışında nerdeyse tüm oyunlarını oynadım.
Anlıyorum.

Millete oyunlardan birşey anlamıyorsun yaz sonra o sana aynısını diyince kişiyi tanımadığın halde kafana göre aşağıla üstelik "ben bir insana hakaret etmedim" yaz, çok güzel. Bu işin benceside var, dünya çapında puanlamasıda sırf sen görmezden geliyorsun diye bunlar yok sayılmaz. RPG'nin birtek konuşma seçeneklerinden mi meydana geldiğini sanıyorsun ? Karakterini oluşturabildiğin, geliştirebildiğin, tercihler yapabildiğin oyunlardır RPG'ler.

Olay hakkındaki görüşümü bende belirteyim, Skyrim iyi bir oyundur ama TES serisi açısından bolca eksiği bulunan bir oyundur. Konu "Skyrim hakkında görüşleriniz"e dönmüş resmen, asıl konuya dönseniz daha iyi olur.
[+] LorkhaN isimli üyenin iletisini 6 üye beğendi
(16.08.2017, Saat: 10:40)LorkhaN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Anlıyorum.

Millete oyunlardan birşey anlamıyorsun yaz sonra o sana aynısını diyince kişiyi tanımadığın halde kafana göre aşağıla üstelik "ben bir insana hakaret etmedim" yaz, çok güzel. Bu işin benceside var, dünya çapında puanlamasıda sırf sen görmezden geliyorsun diye bunlar yok sayılmaz. RPG'nin birtek konuşma seçeneklerinden mi meydana geldiğini sanıyorsun ? Karakterini oluşturabildiğin, geliştirebildiğin, tercihler yapabildiğin oyunlardır RPG'ler.

Olay hakkındaki görüşümü bende belirteyim, Skyrim iyi bir oyundur ama TES serisi açısından bolca eksiği bulunan bir oyundur. Konu "Skyrim hakkında görüşleriniz"e dönmüş resmen, asıl konuya dönseniz daha iyi olur.

tes sanki çok iyiydi. bu arada kendi içinde bu kadar çelişen bir insan görmemiştim ben. diyorsun ki rpglerin konuşma seçeneğinden geldiğini mi sanıyorsun sonrada diyorsun ki tercihler yapabildiğin oyunlardır. e bu 2 sinin farkı ne. peki ya bu 2 si skyrimde var mı ? YOK !!!

rpg ne demek açıklayayım sana belki ingilizcen yoktur. anlamı "role playing game" oluyor. seviye atlama değil bak rol yapma diyor orda. rpg lerin en büyük özelliği konuşma seçenekleri(yani tercihler) ve de seviye atlama sistemi dir. açıkdünya falan değildir.
(16.08.2017, Saat: 12:57)tanser61 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: tes sanki çok iyiydi. bu arada kendi içinde bu kadar çelişen bir insan görmemiştim ben. diyorsun ki rpglerin konuşma seçeneğinden geldiğini mi sanıyorsun sonrada diyorsun ki tercihler yapabildiğin oyunlardır. e bu 2 sinin farkı ne. peki ya bu 2 si skyrimde var mı ? YOK !!!

rpg ne demek açıklayayım sana belki ingilizcen yoktur. anlamı "role playing game" oluyor. seviye atlama değil bak rol yapma diyor orda. rpg lerin en büyük özelliği konuşma seçenekleri(yani tercihler) ve de seviye atlama sistemi dir. açıkdünya falan değildir.

Çelişen bir şey  yok, anlatılmak isteneni anlamayıp çelişiyor demen garip. 

Bu saçma tartışmayı devam ettirmeyeceğim, sadece sana bu foruma neden kayıt olduğunu soracağım. Hem TES oyunlarını sevmiyorsun, hem de TES forumuna kayıt oluyorsun. Birde oyunlara milattan önce diyorsan grafiğine bakıyorsundur, burda sana hiç yer yok.
[+] Ahmad isimli üyenin iletisini 5 üye beğendi
resim
[+] Rask isimli üyenin iletisini 1 üye beğendi
(16.08.2017, Saat: 09:48)tanser61 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: eğer en iyi orta çağ rpg diyorsan birde dragon age(özellikle bunu önerdim süperdir dragon age), witcher, shadow of mordor, dragons dogma gibi seriler var. lore falan umrumda değil. ben bir oyun için teee milattan önceki oyunları oynayacak, wikilerde bir sürü şey okuyacak değilim. keyifli bir oynanış sunsun yeter. bu arada rpg nin anlamı role play demektir skyrimde konuşma seçenekleri sırf olsun diye konulduğundan ben onu rpg olarak saymıyorum.

not: "shidiw mirdir rpg midir oni o" diyenler için skyrim çokmu rpg ulan oyunda sırf olsun diye konulan konuşma seçenekleri var. zaten 2 tane seçenek çıkıyor ya evet yada hayır. eğer siz skyrime rpg diyorsanız shadow of mordor da rpg dir.


oyunları puanlarına göre değerlendirsek ohooo vay halimize. bence falan değil bunlar gerçek. skyrim sorunları olan bir oyun. milattan önceki skyrim 1 ve 2 dışında nerdeyse tüm oyunlarını oynadım. işte bu yargıya göre değerlendiriyorum. var mı bir diyeceğin? peki ya sen hayatında kaç oyun oynadın. 3 mü?
1- minecraft
2- cs go
3- youtubede minecraft videosunun yanında gördüpde keşfettiğin skyrim mi?
oyunlardan bir şey anlamıyor muşum. bu arada insanların görüşlerine saygım var orda bir insana hakaret etmedim ki ben? bir daha saçma sapan yorum yapma oldumu koçum.
Kendi fikrimdir demistim ama neyse ayrıca dedigin çoğu oynadım skyrim modlarla desteklenebilen altyapısı ile ortaçag temalı coğu dunyanın Rpsini yapabilirsin(Middle earth,Got gibi) konuşma demişsin ben bu durumdan muzdarip değilim ama aşırı sade evet zaten buda lore un çöp olmasının bi sebebi.
ayrıca lore u Gercek hayattan sonra nerdeyse en büyük lore a sahip bi seriyi lore umrumda degil demek.
Anlamıyorum, ANLAMIYORUM.4 kere okudum muhabbeti hiç bir şey anlamadım.Neyi tartışıyorsunuz? Bu adam neden tanımadığı insanlar üzerinden bilmiş bilmiş konuşuyor ? Neden bir dediği bir dediğiyle çelişiyor ?  TES sanki çok iyi diyen bir adamın TES forumunda ne işi var ? Penguenler sıcakta erir mi ? 

resim
[+] Goldendarkness isimli üyenin iletisini 1 üye beğendi
Hayırdır, 6. oyun olarak tekrar skyrimi mi çıkaracaklar da skyrimi bu konuda eleştiriyorsunuz Cheesy

ASUS_Z00ED cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
[+] mertusta isimli üyenin iletisini 2 üye beğendi
(16.08.2017, Saat: 20:16)Goldendarkness Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Penguenler sıcakta erir mi ? 

Evet. İnanmazsan kuzenime sor. Kuzenim penguen. Erimişliği var.
[+] Beyaz isimli üyenin iletisini 3 üye beğendi
TES VI-da gelisdirilmesi gerekenleri soyle siralayabiliriz:

• Vurus hissi
• Daha gercekici yapay zeka 
• Populasyon (yani sehirde sokakta vs insanlarin az olmasi)
• Insaat olayinin gelisdirilmesi

Gerisini modlarla hallederiz.
(18.08.2017, Saat: 16:20)bahtiyar Adlı Kullanıcıdan Alıntı: TES VI-da gelisdirilmesi gerekenleri soyle siralayabiliriz:

• Vurus hissi
• Daha gercekici yapay zeka 
• Populasyon (yani sehirde sokakta vs insanlarin az olmasi)
• Insaat olayinin gelisdirilmesi

Gerisini modlarla hallederiz.

Söylediklerinin çoğu modlar ile halledilebilecek sorunlar. Umarım hiçbir moda gereksinim duymayacağımız bir oyun geliştirirler.
(18.08.2017, Saat: 16:50)PhantomDancer Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Söylediklerinin çoğu modlar ile halledilebilecek sorunlar. Umarım hiçbir moda gereksinim duymayacağımız bir oyun geliştirirler.

Vurus hissini ve yapay zekani gelisdiren adam gibi mod yok.
Populasyon bunu biraz modla yaparsin
Insaat desen fallout 4 deki gibi istedigin sekilde ev yapma gibi birsey yok
(14.08.2017, Saat: 20:48)PhantomDancer Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Anlayana sivrisinek saz, anlamayana davul zurna az. Söylediklerimi istediğiniz gibi evirip, çevirin. Gördükleriniz benim düşüncelerim ama aklınızdan geçirdiğiniz kendi düşünceleriniz. Dert etmiyorum.  kahve
Kardeşim suç sende.
Bukadar emek verilmiş bir oyuna "çöp" diyen biri ile konuşmak hata. Skyrim yaklaşık 100 kişilik bir kadro ile yapılmış.
Kelimesi kelimesine haklısın ama böyle kişilerle münakaşaya girme.

SM-J200F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi