Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

Fare Düşmanı Dönüyor!!!
#1
Fare Düşmanı Dönüyor!
resim
Ben daha ilkokullu iken internette dona dona videolarını izleyip geceleri zorla yatırılınca odamda kapı kapalı gizlice video izleten beni Skyrim'e bağlayan efsane geri dönüyor. Video ben bu iletiyi yazmamdan 3 saat önce yayınlandı bende hemen size bildiriyorum. Yeni videolarını sadece Youtube yükleyecek ve yorumlar Youtube için kapalı olacak yorum atmak isteyenler Facebook üzerinden video iletisinin altına yorum atabilecek. Videoda bahsettiği gibi Youtube'un leş ortamından bunaldığı için bıraktığını açıklayan Fare Düşmanı yeni nesile eskiden yaşanan o sıcak Youtube ortamını tekrar aşılamak istiyor.
Video
İçeriği GösterSpoiler:
#2
Hocam bu güzel bir şey de, bence bunun için konuya gerek yoktu. Yani, bu bölüme.  Big Grin
#3
(12.09.2016, Saat: 16:06)Folcred link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hocam bu güzel bir şey de, bence bunun için konuya gerek yoktu. Yani, bu bölüme.  Big Grin
Normalde başkası için yapmam ama bende yeri ayrı olan birisi. Konu yeri olarak daha iyi bir yer bulamadım ama varsa yöneticiler değiştirebilir.
#4
(12.09.2016, Saat: 16:08)savastutkunu67 link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Normalde başkası için yapmam ama bende yeri ayrı olan birisi. Konu yeri olarak daha iyi bir yer bulamadım ama varsa yöneticiler değiştirebilir.
Normal iletilerde font yasak diye biliyordum?
yanlış mıyım?
#5
(12.09.2016, Saat: 16:45)MrEren link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Normal iletilerde font yasak diye biliyordum?
yanlış mıyım?
Ben neredeyse her iletimde kullanıyorum.
#6
Oh beeeeeee. Adama ask.fm üzerinden yalvarıyordum dönsün diye sonunda geliyor demek. Yorumları kapatması çok iyi, dönsün de ne çekerse çeksin (oyun) izleriz.
#7
Enderal bölümü attı bu arada Cheesy
#8
Eskiden Youtube Türkiye çöp değilken bu adamları izlerdik. Levyeci sabri reis falan vardı,geri döner ama bu ortamda tutması zor.
#9
(14.09.2016, Saat: 01:23)Legolas link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Eskiden Youtube Türkiye çöp değilken bu adamları izlerdik. Levyeci sabri reis falan vardı,geri döner ama bu ortamda tutması zor.
Aslında hala kaliteli adamlar var haklarını yemeyelim.
Tabii bolca çöpte var Sad
#10
(14.09.2016, Saat: 01:27)ugurcanlsm link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Aslında hala kaliteli adamlar var haklarını yemeyelim.
Tabii bolca çöpte var Sad
Tabi ki kaliteli adamlarda var ama iki elin parmağını geçmez. Çöpler mitoz bölünme gibi her yerden ürüyorlar Cheesy
#11
(14.09.2016, Saat: 01:29)Legolas link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Tabi ki kaliteli adamlarda var ama iki elin parmağını geçmez. Çöpler mitoz bölünme gibi her yerden ürüyorlar Cheesy

Bende mi bir sorun var bilmiyorum ama oyun videosu izleyemiyorum, "maraba argadaşlar" lafını duyduğum an bilgisayarı formatlayasım geliyor, belki de normal değilim Cheesy
#12
(14.09.2016, Saat: 01:23)Legolas link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Eskiden Youtube Türkiye çöp değilken bu adamları izlerdik. Levyeci sabri reis falan vardı,geri döner ama bu ortamda tutması zor.
Videoyun,Jahrein,nillepezdel,Agunzagun bunlar hep bıraktı işte.
#13
(14.09.2016, Saat: 08:32)Brond link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Bende mi bir sorun var bilmiyorum ama oyun videosu izleyemiyorum, "maraba argadaşlar" lafını duyduğum an bilgisayarı formatlayasım geliyor, belki de normal değilim Cheesy
Abi 3-5 vardı eskiden ben 2012'den beri bu adamları izlerim ama sıkıntı sende değil Youtube Türkiye'nin çok fazla boş ve çöp içeriklerle dolu olmasında.
#14
(14.09.2016, Saat: 08:32)Brond link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Bende mi bir sorun var bilmiyorum ama oyun videosu izleyemiyorum, "maraba argadaşlar" lafını duyduğum an bilgisayarı formatlayasım geliyor, belki de normal değilim Cheesy
Dost Kayaoğlu'nu izlemediysen deneyebilirsin.
Bence oyundan anlamıyor ama kendini izlettiriyor.

ASUS_Z00ED cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

#15
(14.09.2016, Saat: 13:34)ugurcanlsm link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Dost Kayaoğlu'nu izlemediysen deneyebilirsin.
Bence oyundan anlamıyor ama kendini izlettiriyor.
(14.09.2016, Saat: 12:08)Legolas link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Abi 3-5 vardı eskiden ben 2012'den beri bu adamları izlerim ama sıkıntı sende değil Youtube Türkiye'nin çok fazla boş ve çöp içeriklerle dolu olmasında.

Merak ettiğim, takıldığım yerler oluyor bazen yada ben geçtim ama bakalım başkaları nasıl geçmiş acaba diyorum. Özellikle çok havalı bir şekilde geçtiğim bölümlerde Smile Ama dayanamıyorum. Oyun şekline sözüm yok çok uzun uzadıya gidiyorsa çok oyalanıyorsa sıkılabilirim ama sinirlenmiyorum.

Beni asıl sinirlendiren "konuşmalar" ve tarzı oluyor, bazı insanların seslerini hiç sevmiyorum özellikle ufak yaştakilerin sesleri sinirlerimi gıdıklıyor, bir de -kimden öğrendiler / özendiler se- hızlı hızlı anlatmayı bir marifet sanıp anlaşılmaz anlaşılmaz konuşuyorlar. Kıpırdanmaya başlıyorum yerimde. Asıl bitirici hamleler benim için çıkardıkları ağız sesleri, hmmm mpch şap şup gibi ağız seslerinden nefret ediyorum (sanırım mizofoni var biraz bende, köpeklere de dayanamıyorum). Direk kapatıyorum zaten, çok lazımsa sesini kapatıp sadece görüntüye bakıyorum.

Beni psikopat yaptıran ultimate model ise bir şey anlatmak için video çekip bir text dosyası açıp yavaş yavaş yazmaya başlayanlar, yanlış yazıp yazıp silenler. Bir de arkaplana saçma sapan bir müzik açıyorlar ya off yazarken şimdi ellerim titredi Tongue