Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

Hangi Müzik Aletini Çalıyorsunuz?
#1
Evet, arkadaşlar hangi müzik aletini/aletlerini çalıyorsunuz?

Ben şahsen bas gitar çalıyorum.  yeah
#2
Davul.

Edit: Anket isteriz!
#3
Blok flüt.
#4
(25.01.2014, Saat: 21:04)mertusta link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Davul.

Edit: Anket isteriz!
Hocam davul derken bateri mi :p
#5
Mükemmel ney çalarım. Gitar zaten herkesin bildiği bir şey o yüzden bir anlamı yok benim için ama 4 yıldır gitar da çalıyorum.
#6
(25.01.2014, Saat: 21:20)Berka link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Hocam davul derken bateri mi :p

Bateri, davul, vurmalı çalgı hangisi kolayına gelirse artık Smile
#7
(25.01.2014, Saat: 21:30)Sarhi link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Mükemmel ney çalarım. Ne çalarsın diyecek olan varsa gözüm görmesin Big Grin Gitar zaten herkesin bildiği bir şey o yüzden bit anlamı yok benim için ama 4 yıldır gitar da çalıyorum.
Ovv, ney zordur ya. O sesi çıkarmak bile zor. Bas gitar o kadar kolay değil işte Cool
#8
Gitar.
#9
Gitar ve bağlama. Bağlamayı öğrendikten sonra gitara da bir el atmak farz olmuştu. Bir de az da olsa bateri bilirim ama öyle kafa sallattıracak cinsten çalamam maalesef. Sadece basit şeyler... Sad
#10
(25.01.2014, Saat: 21:46)Berka link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Ovv, ney zordur ya. O sesi çıkarmak bile zor. Bas gitar o kadar kolay değil işte Cool

Belki inanmayacaksın ama elime aldığım 3. seferde ses hafiften çıkmaya başlamıştı. .D
#11
(25.01.2014, Saat: 23:03)Sarhi link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Belki inanmayacaksın ama elime aldığım 3. seferde ses hafiften çıkmaya başlamıştı. .D
huh
Helal olsun valla, ayakta alkışlanırsın hocam :k
#12
(25.01.2014, Saat: 23:29)Berka link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:huh
Helal olsun valla, ayakta alkışlanırsın hocam :k

Yok be abartma sende Cheesy Ses çıkıyordu ama elimi bir boşluğa koyduğumda tak gidiyordu. Bayağı zaman aldı. Tongue
#13
Ud.
#14
Forum müziksen çıktı.  doh Benim yok, püh be.
#15
(26.01.2014, Saat: 01:58)Beyaz link Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Forum müziksen çıktı.  doh Benim yok, püh be.

Forum müziksen çıktı aynen. Senin harbiden yok mu? Püh ! Big Grin Big Grin

Herhalde Meridia'nın bozuk klavye laneti bulaştı hacım Cheesy

(yanlış anlamayın. Espiri sadece.)