Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

Kır sakallar neden konuşmuyor ?
#1
Skyrimi oynarken bu konuya hiç dikkat etmedim.Oyuna sıfırdan tekrar başladım.İşte görevler falan derken kır sakalların görevlerine daldım.Arkadaşlar kır sakallardan sadece Arngeir konuşuyor bizimle.Hatta bunun diyalog konuşması da var.Diğerleri niye benimle konuşmuyor gibisinden.Sorduğumuzda da "Seda sanatında ustalaşmak yıllar alır.Onların tek bir kelimesi seni öldürmeye yeter" gibi bişeyler dedi.Bir an dedim ki "cidden benimle konuşmuyorlar mı?" Diğerlerinin yanına gittim.Konuşmaya çalıştığımda da kısık bir sesle dovahkiin diyorlar sadece.Ve millet inanın ki konuştuklarında hafiften yer sarsılıyor ve hafiften nida sesi geliyor.Bununla ilgili bir yerde konu göremedim.Size de söylemek istedim.Skyrim bir numara. <3 <3
#2
Sanırsam sedalarının ölümcül olmasından kaynaklı. Biliyorsun sürekli meditasyonumsu hareketler yaparak nidalarının manasını işlemeye çalışıyorlar.
#3
Alim adam çok konuşmaz ondan. Az konuşur öz konuşur. Arada kısık sesle bi sesli düşünürler bir şeyder derler o kadar. 

İçeriği GösterSpoiler:
#4
Sorunun cevabı zaten sende var.
#5
seda bir büyüdür ve her büyü gibi gerçekleşmesi için belli şartları yerine getirmeniz gerekir.öyle "gel hacı iki lokma ekmek ye" dediğinizde adam parçalanmaz sedanızın kuvvetli olması yüzünden.kaldı ki oyun boyunca seda yapma becerisine sahip onlarca npc ile konuşuyorsun hiçbiri de kimseyi parçalamıyor.ana dili thuum olan ejderha abilerle ingilizce konuştuğunda hiçbir şey olmazken, kırsakalllıların büyük ihtimal başkanı argneirle konuştuğunda hiçbir şey olmazken çaylakların "ingilizce" konuşmasıyla parçalanacağını iddia etmek saçma biraz. sebebi ne dersen budistlerde ve hristiyanlarda susma orucu diye bir kavram var, ruhun kuvvetleneceğini düşünüyorlar böylece. çaylak elemanların susmasın sebebi de bu tarz bir mistik hava yaratmak isteyen oyun tasarımcıları olabilir.ya da çok konuşuyorlardır jurgen dayı ban atmıştır onlara Cheesy
#6

(09.01.2018, Saat: 11:00)DRAGGUR22 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sorunun cevabı zaten sende var.

Cevap aramadım ki kanki.Başlık dikkat cekmek için Cheesy

(09.01.2018, Saat: 12:26)süleyman maik Adlı Kullanıcıdan Alıntı: seda bir büyüdür ve her büyü gibi gerçekleşmesi için belli şartları yerine getirmeniz gerekir.öyle "gel hacı iki lokma ekmek ye" dediğinizde adam parçalanmaz sedanızın kuvvetli olması yüzünden.kaldı ki oyun boyunca seda yapma becerisine sahip onlarca npc ile konuşuyorsun  hiçbiri de kimseyi parçalamıyor.ana dili thuum olan ejderha abilerle ingilizce konuştuğunda hiçbir şey olmazken, kırsakalllıların büyük ihtimal başkanı argneirle konuştuğunda hiçbir şey olmazken çaylakların "ingilizce" konuşmasıyla parçalanacağını iddia etmek saçma biraz. sebebi ne dersen budistlerde ve hristiyanlarda susma orucu diye bir kavram var, ruhun kuvvetleneceğini düşünüyorlar böylece. çaylak elemanların   susmasın sebebi de  bu tarz bir mistik hava yaratmak isteyen oyun tasarımcıları olabilir.ya da çok konuşuyorlardır  jurgen dayı ban atmıştır onlara Cheesy

İddia etmiyorum ki.Arngeirde bu diyalog var zaten.Mistik hava dersen olabilir tabi.Diğerlerinde konuşmaya çalışınca hem nida gürültüsü hem de yer sarsılması oluyor.Oyunda mevcut yani.Kanıtlarla geldim. Cheesy

Güncelleme

https://hizliresim.com/1Jjvlb

https://hizliresim.com/Z92k00
#7
Arngeir, Greybeards'ın en kuvvetlisi. Kendisi tam manasıyla bir usta. Bu yüzden kontrolü sağlayıp konuşabiliyor. Diğerleri kontrol etmekte Arngeir kadar usta değiller. Yeri göğü yıkmamak için konuşmuyorlar o yüzden. Zaten fısıldadıklarında felan da duvarlar sallanmaya başlıyor,kontrol meselesi. ''Ulfric nasıl konuşuyor,yoksa o da mı usta birisi?'' diyeceksiniz. Hayır, Ulfric sadece bir iki shout biliyor zaten onu öğrenmesi de yıllarını almıştır.
#8
(09.01.2018, Saat: 17:26)Rask Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arngeir, Greybeards'ın en kuvvetlisi. Kendisi tam manasıyla bir usta. Bu yüzden kontrolü sağlayıp konuşabiliyor. Diğerleri kontrol etmekte Arngeir kadar usta değiller. Yeri göğü yıkmamak için konuşmuyorlar o yüzden. Zaten fısıldadıklarında felan da duvarlar sallanmaya başlıyor,kontrol meselesi. ''Ulfric nasıl konuşuyor,yoksa o da mı usta birisi?'' diyeceksiniz. Hayır, Ulfric sadece bir iki shout biliyor zaten onu öğrenmesi de yıllarını almıştır.

Aynen ben de katılıyorum sana.Seda sanatı bilen npclere usta diyemeyiz.Bir iki scout biliyorlar sadece.Ejderhalarda da bu var kontrol meselesi. Smile
#9
Bunu buraya bırakıp uzaklaşıyorum :Cheesy
[+] Serbay isimli üyenin iletisini 1 üye beğendi
#10
Sedalarını tam olarak kullanamıyorlar bunu arngeir zaten açıklamıştı
#11
Video tatlıymış, eğlenceli olmuş. İlk defa gördüm Cheesy Ama olayların öyle son bulması saçma olurdu.
---
Genç istermisin ? Şerefe kıtırt. lol..
#12
ak sakallı dedeler ağızlarını açtığında yere sözcük bırakıyorlar. sana doğru selam verseler alnına aleyküm selamı kazıyabilirler, ondan konuşmuyorlar Cheesy
#13
(27.01.2018, Saat: 05:05)Mouderou Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ak sakallı dedeler ağızlarını açtığında yere sözcük bırakıyorlar. sana doğru selam verseler alnına aleyküm selamı kazıyabilirler, ondan konuşmuyorlar Cheesy

Yanlış bilgi bunu kelimeyi öğretmek için yaptılar konuştuklarında thu'umları çok güçlü olduğu için karşısındakini ya da çevresine zarar verebilir