Konuyu Okuyanlar:
2 Ziyaretçi

Legends Genel Sohbet ve Ufak Sorularınız
#16
Güzelmiş sağol. Baya bir zorlu bu ama bunun bir değişiği Balgruuf ile yapılanı var. Gene aynı animasyon kale kapısı iniyor masanın ortasına Cheesy Kapılar düşmanın suratına kapanıyor misali oyunu kaybediyor sen kazanıyorsun. 

[Resim: jarlbalgruuf.png]

İstediği şey: Masanın full dolu olması. 4 sol taraf 4 sağ taraf kart alıyor. Bu kartı atmadan önce masanı doldurur ve bu kart ile beraber masada 4 sol 4 sağ olarak tam 8 kart yaparsan. (Çok zor değil. Smile Zor aslında çokta basit değil ama en azından bu Unite The Houses kadar zor değil. Ondan çok daha kolay)

https://www.youtube.com/watch?v=Pzvsx59DDfM
---
Oyunu oynayanlara dipnot bu arada: Oyun yakında çok daha güzelleşecek canlanacak inş. <3
#17
Merhabalar bu forumu yeni kesf ettim. aktif olarak ocak ayindan beri legends oynuyorum. (hearthstonu biraktiktan sonra). Forumda aktif olmaya calisacagim. Siftah olarak bu ayin odul karti ile ilgili ne dusunuyorsunuz? Ben biraz yetersiz buldum. en iyi ihtimalde 6 costa karsilik 3 adet 1/1 guard skeleton summon eder Daha once skeleton synergy deck denemistim ama cok fazla basarili olmamisti. . Bu yeni kart skeleton synergysine ne kadar katkida bulunur sizce?

[Resim: TESL_Prophet_of_Bones_EN.jpg]
#18
Hoşgeldin Wink 
[Resim: giphy.webp]

Son çıkan ödül kartlarına göre bayağı güzel bence. Bayağı işe yarayacak bir çok pozisyonda destede oynayabileceğin ve avantaj elde edebileceğin veya şöyle diyeyim bir çok posizyonda sizi durumu kurtarabilecek, yararlı bir hamle olmuş olabilecek bir kart. Ben beğendim.

Ama 6mana değeri biraz fazla gibi diyebilirsin. Tek o açıdan biraz laf edebiliriz değerini tartışabiliriz gerisi flawless. Gayet güzel kart if you ask me.

6 mana 1 adet 2/1 3 adet 1/1guard'ın olacak.  Birim olarak çok zayıf rakamlar ama guard özelliği olması, 3 adet olması* Yani bu kartı kullandığında 1 round içinde rakibin 3 kartının önünü kapatabilecek olman hoş. Hafife alacak bir şey değil bir çok posizyonda işe yarayacak yararlı bir hamle olabilir. O yüzden böyle yüksek mana değeri koymuşlar sanıyorum.

Oynayın oynayın Smile Legends mükemmel bir ücretsiz kart oyunu ve yakında daha da gelişecek inş Wink 
Yakın zamanda gelişmeler bizi bekliyor.  Cool
---
An itibari ile steamde 300 saati gömmüş olacağım bir kaç saat sonra. Ki oyun steam'e gelmeden önce de oynuyorduk. İlk zamanları, ilk senesi bethasda launcher üzerinden oynuyorduk Wink O da var  Cool   Steam'e sonradan geldi. Oraya geçtik bizde.
[Resim: lZrJME.jpg]
#19
[Resim: 8zDoZA.png]
Bugün oyunun shop'unda geziyordum. Bir kaç defadır karşıma bu exclusive paketi almış kişiler geliyordu. Oyunda sadece bu paket içinden çıkan kartları var. Özellikle en baş solda olan woodelf'e aşığım. Çok süperb yapmışlar. 
Nasıl kıskanıyorum böyle nasıl aşeriyorum belli değil :I ;(

Dedim ya oyunu oynuyorum zaten hardcore. Acaba alsam mı bu paketi. Ne olacak ? Ha normal oyun almışsın ha bunu oynuyorum baya hardcore buna vermişim biraz para ? 

(F2P) oynuyorum genelde. Kart paketine daha önce para vermedim. Oyun içinden çıkartır farm'larım.

Ne kadar olabilir ki? dedim. İnsanlar almış bunu. Heralde bi' kart paketine o kadar para isteyemezler uygun bir şey heralde orjinal fiyatı dedim. Hmm.. Avro ha dedim? Dolarda değil. Ne kadar ulan bi' 15 avro ?! dedim. Dolar olsa kalına gelirdi yuro belki çok tuzlu değildir dedim. Yeni bir sekme açtım ve google amcaya sordum. 

Ne kadar ulan bi' 15 avro dedim ?!?
Ve... 
[Resim: Q2ZGvr.jpg]
[Resim: tenor.gif]
Ufak çaplı bi' kalp sıkışması nefes alamama durumu falan oldu. Sonra yavaş yavaş kendime geldim. Döviz sayfasını ve oyunun shop'unu yavaşça kapattım çıktım.

An itibari ile yuro dolardan da yüksek imiş :I Dolar az biraz düşmüş.
Durum vahim.. Şu hale bak.. 80 DEDİ LA.
---
Elin gevurun parası, 1 avrosu 5,5 tl ...
Dış piyasayı, yurt dışını ayakta öpüyorlar. Fiziksel sömürgecilik bitti. Şimdi de böyle. Vay anasını..
Sonra gelişmiş ülkelermişmiş* Yok bide bu vaziyette biz gelişecektik bunlar fakir olacaktı ? (/)_-'')
Tilt oldum -_- Tüm dünyayı sömürür soyarsan, ebem de gelişmiş ülke olur.
#20
Morrowind ile gelen yeni dunmer deckleri güzel olmuş. Yeni deneme fırsatım oldu ve str, willpower ve Agility den oluşan bir deck harikalar yaratabiliyor.

[Resim: mo1W1R.png]
[+] bluestorm02 isimli üyenin iletisini 1 üye beğendi
#21
oyuna bugün başladım hiç takılmadan chapter 2 tavern brawl a kadar geldim ama bir türlü bu bölümü geçemedim sonra fark ettim oyun hakkında hiç bir şey bilmiyorum kartları rastgele atıyorum falan kendi destem yok hazır destelerden gözüme güzel geleni seçiyorum ingilizce diye öğreticiyi izlemeden geçtim sorunum şu bana oyunu öğretebilecek var mı ?
#22
Oyunu uzun bir aradan sonra telefonuma tekrar indirmeye karar verdim. Oyuna Türkçe dil desteği gelmiş.Her neyse oyunu indirdim 90MB olarak. Tabi ki oyun içi indirme olacak.Fakat sorun burada başlıyor. İndirme işlemi ''Updating game assets 215\1116'' 'da iken takıldı kaldı.Yaklaşık 1 saatir de ilerlememekte. Sorunun kaynağı ne olabilir veya daha önce başına gelmiş ve sorunu çözmüş olan var mı?
Şimdiden Teşekkürler.
#23
Yüklenmesi baya zaman alıyor birkaç kere dene telefonu kendi haline bırak (Ekran kapanmaması lazım)olur. Birde oyunda daha Türkçe desteği yok o IP yüzünden olan bir bug.Türkçe çevirisini daha bitirememişler oyunun yeni versiyonu olduğundan öyle bug olmuş
#24
Oyun açılmıyor açabilen var mı bir saatte yüklenmedi .