Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

Skyrim Hakkında Ufak Sorularınız
(13.06.2018, Saat: 19:22)Diist Kiin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İlk sorunun cevabını bilmiyorum ama Şafakmuhafızı Kalesi'ne gidersen onlara katılabilirsin.

Oraya da gitmeye çalışırken oyun beni oraya götürmüyor yani görünmez duvar gibi sol üste yazıyor tam hatırlamıyorum ama buraya gidemessin gibi bir şey diyordu düz yürürken gidemiyorum
Sen fazla ileri gitmişsin. O kadar ileri gitmeden o yolun köprüyü geçince sol tarafına bak. Bir mağara olacak, oraya gir, ileride kale gözükür.

resim
(13.06.2018, Saat: 19:34)Diist Kiin Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
Sen fazla ileri gitmişsin. O kadar ileri gitmeden o yolun köprüyü geçince sol tarafına bak. Bir mağara olacak, oraya gir, ileride kale gözükür.

resim

Teşekkürler böylelikle başkasından bana zehir geçmesine gerek kalmayacak umarım Smile
Zehir değil hacı o, büyü.
Vampir abiler/ablalar sana karşı kırmızı zehir değil "Vampiric Drain" diye bi' büyü kullanıyolar.
Werewolf olduktan sonra "%100 hastalık direnci" olayı aslında tüm hastalıklara işlemiyor, hala hastalık kapma şansınız var ama ÇOK ÇOK nadir olarak.
Sanguinaire Vampiris hastalığını kapma şansını ortadan kaldırıyor sadece, bu da vampir olmanı sağlayan hastalık.
(Görev yoluyla olmazsan tabii.)
Zehir ve hastalık(lar) farklı şeyler, zehir direnci adından anlaşılacağı gibi Frostbite Spider, dungeonlarda tuzak olarak bulunan (vs. vs.) zehirlerden daha az hasar almanı sağlıyor.
Snake Blood (Yılan kanı) perkinin hastalıklarla bi' alakası yok.
"You contracted Sanguinaire Vampiris" (Sanguinaire Vampiris (hastalığını) kaptınız) yazısını görene kadar sana "zehirle" dalsınlar, eğer %100 disease resistance (hastalık direnci) ortadan kalkmamışsa illa kaparsın.

@ardaalper16521652
(13.06.2018, Saat: 21:24)RancouR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Zehir değil hacı o, büyü.
Vampir abiler/ablalar sana karşı kırmızı zehir değil "Vampiric Drain" diye bi' büyü kullanıyolar.
Werewolf olduktan sonra "%100 hastalık direnci" olayı aslında tüm hastalıklara işlemiyor, hala hastalık kapma şansınız var ama ÇOK ÇOK nadir olarak.
Sanguinaire Vampiris hastalığını kapma şansını ortadan kaldırıyor sadece, bu da vampir olmanı sağlayan hastalık.
(Görev yoluyla olmazsan tabii.)
Zehir ve hastalık(lar) farklı şeyler, zehir direnci adından anlaşılacağı gibi Frostbite Spider, dungeonlarda tuzak olarak bulunan (vs. vs.) zehirlerden daha az hasar almanı sağlıyor.
Snake Blood (Yılan kanı) perkinin hastalıklarla bi' alakası yok.
"You contracted Sanguinaire Vampiris" (Sanguinaire Vampiris (hastalığını) kaptınız) yazısını görene kadar sana "zehirle" dalsınlar, eğer %100 disease resistance (hastalık direnci) ortadan kalkmamışsa illa kaparsın.

@ardaalper16521652
Tamam çok teşekkür ederim aydınlattığın için.
Arkadaşlar dawnguard görevlerinden biri olan şu güve rahibiyle konuş görevi var işte(vampir cazibesi ile) rahibin üstüne atıyorum vampirin cazibesini yine de konuşmuyor.Ne çeşit bir bug anlamadım atınca üstüne vampir cazibesini senden korkmuyorum diye zırvalıyor nasıl çözerim ?(ondan önce bi görevde vampir olmayı seçtim ondan olabilir mi ?)
Ortada bug yok, o bahsettiğin olayı yaptıktan sonra adamı ısırman ("feeding") lazım.
Sneak modunda olman gerekiyor muydu tam hatırlamıyorum.

@ardaalper16521652
(14.06.2018, Saat: 16:16)RancouR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ortada bug yok, o bahsettiğin olayı yaptıktan sonra adamı ısırman ("feeding") lazım.
Sneak modunda olman gerekiyor muydu tam hatırlamıyorum.

@ardaalper16521652

Sneak ile gelince sadece yankesicilik çıkıyor Smile
Mağaraya girmeden önce almış olduğun/alınan bi' save varsa, o save e dönüp tekrar dene hacı.
Steam'de bazen oyunun seni vampir olarak algılamadığı yazılmış, konsolu açıp player.setrace bretonracevampire (breton u karakterinin ırkıyla değiştireceksin, khajiit - nord vs.) yazdıktan sonra denersen çalışabilir(miş).
İkisi de olmazsa, benden pek bi' şey çıkmaz, eğer yüklemediysen Unofficial Dawnguard Patch (eğer Legendary Edition'sa, Unofficial Legendary Edition Patch) yüklemeyi dene ya da yine konsolu kullanarak setstage DLC1VQ03Vampire 47 yaz.
VQ'den sonra gelen 03'ü Dawnguard'ın mod listesinde olduğu sıraya göre değiştirmen gerekir mi bilmiyorum, 03 - 05 arası git.
Arkadaşlar sorunu çözdüm vampirin cazibesini attıktan sonra hemen vampir lorduna dönüşüp arkasına geçip besleneceksiniz yoksa insan görünümünde iken olmuyor.

Ve arkadaşlar eğer sonra yine haraket edemezseniz(bende oldu)(tcl felan işe yaramıyor) o zaman da biçim değiştirim eski halinize dönün haraket edebilirsiniz.
Arkadaşlar Skyrim special editionla legendary edition arasinda çok bir fark var mı? grafik farkı çok fazla mı bi de
Son olarak bilgisayarda 4gb ram var ekran kartı amd radeon 520 special edition kaldirir mi sorulara cevap verirsrniz baya mutlu olurum
Diğerlerini bilmiyorum da, 4 GB'dan kaybediyorsun.
Grafik hariç bi' fark yok hacı, Legendary ve vanilla oyunda olmayıp, Special'da olan 2 - 3 şey var diye duymuştum, ama ne kadar doğru bilmiyorum.
Işıklandırmalar ve texture lar biraz daha iyi, ama Legendary'e yükleyeceğin modlarla Special'ın üstüne çıkabilirsin.
Ama, modlama ile uğraşmak istemiyorsan Special yeterince işini görür ilk oynayış için (ya da Special'ı denemek istiyorsan).
İki sürümde (Legendary - Special) bütün DLC'leri içeriyor bu arada.
PC kaldırır mı konusunda bi' fikrim yok.

@Daitchi
4gb ram dışında hiçbir eksisi yok specialda düşük ayarlarda oynama yerine legendary oynamak daha mantıklı gibi geldi de sizin fikirlerinizi merak ettim sizce napiyim
(14.06.2018, Saat: 20:32)Daitchi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 4gb ram dışında hiçbir eksisi yok specialda düşük ayarlarda oynama yerine legendary oynamak daha mantıklı gibi geldi de sizin fikirlerinizi merak ettim sizce napiyim

https://www.notebookcheck.net/AMD-Radeon...532.0.html

Hocam yukarıdan baktığımda Special'i kaldırması pek mümkün gözükmüyor çünkü standart halini 1280x720 LOW'da 44 FPS oynatıyor.

(14.06.2018, Saat: 20:32)Daitchi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 4gb ram dışında hiçbir eksisi yok specialda düşük ayarlarda oynama yerine legendary oynamak daha mantıklı gibi geldi de sizin fikirlerinizi merak ettim sizce napiyim

https://www.notebookcheck.net/AMD-Radeon...532.0.html

Hocam yukarıdan baktığımda Special'i kaldırması pek mümkün gözükmüyor çünkü standart halini 1280x720 LOW'da 44 FPS oynatıyor. Oynatsa bile tahminimce yer yer 30'un altına kayar o da sıkıntı olacaktır.